Важливо Волинь Новини

“Це просто пи*дець” – лучани про процедуру отримання е-квитків РЕПОРТАЖ

На годиннику 16:00, у більшості людей майже закінчення робочого дня, але тільки не у працівників центру City Card. На офісі – людно і процедура оформлення е-квитків у самому розпалі. Онлайн-табло показує, що своєї черги на обслуговування чекає вже п’ята сотня лучан за день.

Читайте також: “CityCard Lutsk – це просто плагіат” – програміст про новий додаток для оплати проїзду у Луцьку

“Це просто пи*дець”, – чується серед тих, хто прийшов отримати е-квиток. “Вибачте,” – перепросила пані, коли побачила мій здивований погляд.

Жінка розповідає, приїхала з Туреччини і дуже здивувалась. Не розуміє, для чого створювати проблеми на рівному місці і змушувати людей купувати ті е-квитки. Каже, якби не можна було зараз платити у громадському транспорті готівкою, то не уявляє як би мала дістатись з вокзалу до офісу City Card. Але собі картку таки вирішила придбати.

“Я ж законослухняна громадянка”, – каже пані.

Серед тих, хто чекає своєї черги на отримання картки, можна зустріти і підлітків, які оформляють персоніфіковані електронні квитки. Покоління Z теж не підтримує впровадження безготівкової оплати проїзду. Юнаки кажуть, краще б владці зайнялись дорогами.

“Вважаю це все непотрібним. Ще дороги нормально не зроблені, маршрутки в поганому стані. Це не на часі”, – каже 15-річний Максим.

“Готівкою платити зручніше. Від додатку користі мені 0, в мене телефон не має NFC-чіпа”, – підтримує думку товариша Богдан.

Прийшла черга студента Максима. До слова, черги в офісі на отримання персоніфікованої картки рухаються дуже швидко. Чекати доводиться 10-15 хвилин. Аби придбати звичайну – треба стати в чергу до терміналів, це займає ще менше часу. Старша офіс-менеджерка Тетяна Васильчук розповідає: в середньому на обслуговування однієї людини менеджери витрачають до 3-х хвилин.

“Вже біля 80% лучан отриали е-квитки. Зараз, так як вже ажіотаж набагато менший, то за день ми обслуговуємо 200-300 людей. На перших порах ця цифра сягала 2500 осіб. Тобто нинішню норму виконував один менеджер.”

Тетяна каже, була готова до цього і працювати з таким напливом клієнтів їй не важко, адже вона хотіла потрапити на цю роботу. На посади менеджерів вибирали не лише розумних кандидатів, але й тих, хто любить і вміє працювати з людьми. Проте часто клієнти звертаються  і з проблемами.

“От щойно прийшла клієнтка, яка стверджує, що вона поповнювала картку, але гроші на неї не зарахувались. В більшості випадків, коли людина приходить з такою проблемою, то ми дивимося по чекові і повертаємо кошти. На жаль, це техніка, яка рідко, але теж дає збої. Також ми можемо відслідковувати проблеми з карткою через програму.”

До слова, це не єдина проблема терміналів для поповнення е-квитків. Вони вперто не приймають нових купюр номіналом 20 гривень і така біда лише з “двадцяткою”. Та й поповнити картку для оплати проїзду не так просто: то термінали не працюють, то QR-коди для поповнення через Приват24 не відскановуються.

Проте будь-яку проблему можна вирішити, переконує Тетяна. Адже зв’язатися з менеджерами центру City Card в робочий час в можна у будь-який зручний спосіб: написати у Viber, в групу в мережі Facebook, і у телефонному режимі теж обслуговують клієнтів. Зателефонувати до них можна як на мобільний, так і на стаціонарний номер.

Читайте наші новини у мережі Facebook

Leave a Comment