Новини

Автомобілістам назвали ефективні способи економії пального

Автомобільні експерти назвали водіям ефективні способи економії пального.

Про це пише ТСН.

Пальне сьогодні коштує дорого, тому багато автовласників намагаються різними способами знизити його витрати. На жаль, далеко не всі методи досить ефективні, а деякі навіть навпаки, тільки збільшують “апетит” машини.

Сильний вплив на витрату пального має манера їзди водія. Так, різкі і часті прискорення/гальмування, а також постійний режим “газ в підлогу” можуть вивести фактичні витрати далеко за рамки того, що заявлено виробником. Аби заощадити, необхідні плавні розгони з перемиканнями на оптимальних обертах.

Водночас на автоматичних трансмісіях все працює за аналогічним принципом. Якщо плавно і не сильно тиснути на газ, “автомат” буде перемикатися на наступну передачу раніше і на більш низьких обертах. Якщо йдеться про рух трасою, оптимальна витрата буде за крейсерської швидкості від 80 до 110 км/год залежно від моделі авто.

Неможливо домогтися мінімальної витрати пального за наявності несправностей в автомобілі. Так, щоб “апетит” машини тішив, потрібно своєчасно міняти повітряний і паливний фільтри, стежити за станом свічок запалювання, а також системою запалювання в цілому.

Нерідко причиною підвищеної витрати стає несправність гальмівної системи. Навіть якщо одне колесо повністю не гальмує, підсумковий “апетит” автомобіля може не надто приємно здивувати. Також потрібно звертати увагу на ступичні підшипники, які під час сильного зношення не дають колесам вільно обертатися, тим самим приводячи до перевитрати пального.

Однією з найпоширеніших причин перевитрати є заправка неякісним пальним. Водночас нерідко водії самі підстьобують “ненажерливість” своїх транспортних засобів в ефемерній спробі заощадити, заправившись на найдешевшій АЗС сумнівної якості.

Неодноразово проводилися тести, які однозначно показали, що використання більш низькооктанового пального, навіть за його меншої вартості, в кінцевому підсумку веде до переплати через збільшення витрат. На хорошому бензині/дизелі двигун видає свою повну потужність, система запалювання працює коректно, тому не доводиться сильно тиснути на газ під час розгону, що, як ми вже знаємо, одразу позначається на витраті.

Отже, аби знизити “апетит” машини і рідше з’являтися на АЗС, слід заправлятися якісним пальним, стежити за технічним станом авто, а також не давати “газ в підлогу” без крайньої необхідності.

Leave a Comment