Важливо Волинь

Під час поповнення картки «Сitycard» у лучанки «з’їло» 100 гривень


Днями неприємна ситуація трапилася з лучанкою Наталією Прокопюк, яка намагалася поповнити свій електронний квиток через систему «Сitycard», однак кошти просто «з’їло».

Про це жінка повідомила у одній з груп соцмережі інстаграм.

За словами пані Наталії, в районі РАЦСу, де вона мешкає, їй так і не вдалося знайти потрібного автомату для поповнення картки. Таким чином, жінка вирішила придбати картку поблизу місця роботи, а саме поруч з розважальним комплексом «Адреналін Сіті». Як повідомляє лучанка, автомат банківської картки не приймав, тому вона ввела потрібний номер системи «Citycard» і відразу на екрані терміналу було зображено «віконечко» для зарахування коштів, де пані Наталія хотіла поповнити «картку лучанина» номіналом у 100 гривень, проте нову купюру автомат не «забажав» приймати.

Згодом, жінка змінила нову купюру на іншу – старого зразка. «Голодний» автомат» стрімко без жодного сигналу отримав подаровані гроші, однак, вони так і не були зараховані на картку. Обурена лучанка миттю зателефонувала на гарячу лінію «Сitycard», де отримала відповідь, що їй потрібно приїхати до головного офісу «Сitycard», який знаходиться на вулиці Лесі Українки 16 А. Попри певні особисті обставини лучанка не мала змоги приїхати до центру «Сitycard», однак незважаючи на це, під час телефонної розмови зазначили, якщо пані Наталія не зможе звернутися до головного офісу «Сitycard» – кошти не будуть повернуті власниці. Окрім цього, на рахунку е-квитка у лучанки на той момент залишилась всього лише 1гривня. Найбільше мешканку хвилювало питання: яким чином та коли повернуть їй кошти, та оператор відповіла, що якщо дійсно було внесення коштів до автомату, то гроші будуть зараховані.

Наступного ранку, на робочому місці Наталія Прокопюк «промоніторила», яким чином можна перевірити свої залишки на картці. Як відомо, існує мобільний додаток «Сitycard», який дає можливість поповнити та перевірити залишок на особистій картці. За словами Наталії з додатком «Citycard» проблем у неї не виникало, але на рахунку гроші так і не з’явилися. Коли ж вкотре лучанка зателефонувала на гарячу лінію, працівники офісу «Сitycard» повідомили, що жодних коштів жінка не вносила до автомату, а значить про повернення марно говорити.

До слова, як зазначає потерпіла, дзвінок на гарячу лінію «Сitycard» є платним. Після розмови з представниками «Сitycard» з мобільного рахунку зникло ще 12 гривень.

Наприкінці, працівниця компанії «Сitycard» перетелефонувала Наталії Прокопюк і звинуватила її у нечесності, та у можливості внесення фальшивих купюр до автомату.

Читайте наші новини у мережі Facebook

Leave a Comment