Волинь Новини

Рахують швидше за калькулятор: школярі з Луцька – серед найкращих на міжнародній олімпіаді

Спробуйте порахувати: 391+145+358-201+894+671-312+433-108+632-299. Переконані, що дехто полінувався навіть дочитати цей приклад до кінця. А у Луцьку є діти, які вирішують такі завдання за дві хвилини! Нещодавно вони взяли участь у міжнародній олімпіаді й опинилися серед переможців. 

Інформує 12 канал. 

Юні лучани – у топ-10 найкращих на Міжнародній олімпіаді з ментальної арифметики, в якій взяли участь близько 500 дітей з 17 країн світу. Тривала вона з 10 по 18 квітня.

Спробували свої сили вирішили 5 учнів з Луцька:

  • Роман Пудлік;
  • Євгенія Корнійчук;
  • Ірина Шевченко;
  • Христина Савич;
  • Діана Кошатюк.

Роман Пудлік та Ірина Шевченко увійшли у 10 найкращих у найскладнішій категорії “Усі правила”. Що цікаво: їхніми суперниками були діти, які вже пробували себе на міжнародних олімпіадах. Лучани ж у цьому – дебютанти, тож їхнє визнання особливо цінне.

Щодо завдань на олімпіаді, то вони були поділені на два блоки: “Стовпці” та “Форсаж”.

Завдання “Стовпці”. Спочатку за дві хвилини треба порахувати 10 прикладів на 10 дій з однозначними числами. Далі за ті ж самі 2 хвилини треба обчислити 10 прикладів на 10 дій із двозначними числами. Третій крок: порахувати 10 прикладів на 10 дій із тризначними числами. До речі, дехто із луцьких учасників витратив на це навіть менше часу.

У завданні “Форсаж” різко змінювалися швидкість та кількість дій на кожен приклад.

ЩО ТАКЕ МЕНТАЛЬНА АРИФМЕТИКА?

Це японська методика розвитку за допомогою обчислень в уяві. Взагалі математика більше пов’язана з лівою півкулею мозку. А образне уявлення – з правою. Тому, коли дитина уявляє рахівницю, а тоді вирішує приклад, вона задіює одночасно обидві півкулі мозку. Іноді паралельно з лічбою діти розповідають вірші, грають на музичних інструментах або стрибають на скакалці в певному темпі.

І якщо ви думаєте, що це розвиває лише математичні здібності, то дуже помиляєтеся! Це тренування мозку, яке впливає на загальну кмітливість дитини. Досвід показує, що учні, які опанували ментальну арифметику, значно покращили свої успіхи в школі. Адже це сприяє концентрації уваги, швидкості мислення, розвиває таланти.

Leave a Comment