Новини

Клієнти державного банку скаржаться на спам і настирливі дзвінки

Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають від банку надходять не тільки нав’язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.

Цього разу українці скаржаться, що навіть простим українцям надходять дзвінки від банку, вони носять постійний характер і від них не можна позбутися. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.

“Я ніколи не була клієнтом Приват банку, і завжди з недовірою ставилася до цієї організації і обходила її, навіть платежі за нього не здійснювала, тому ніколи не надавала Привату свій номер телефону, але вже досить довго отримую дзвінки з пропозиціями оформити якусь там карту, голд, то взяти кредит, при чому після того, як подзвоню на гарячу лінію, витрачу свій час, обіцяють видалити мій номер і не дзвонити більше, але приблизно через місяць знову беруться за своє і знову дістають дзвінками”, – пише клієнтка.

І ось знову двічі дзвонила на гарячу лінію, щоб відчепилися від мене, але зараз ви тільки уявіть ,щоб з’єднали з оператором і відчепилися від мене з наступними дзвінками, я повинна була спочатку дати згоду на обробку своїх персональних даних, і з якого дива, банк мене діставав, а щоб обговорити цю ситуацію і припинити маєш ще й згоду на обробку персональних даних надати.Це просто скотство, або шахрайство, що полягає в телефонному терорі з метою вивідування персональних даних сторонніх людей для своїх цілей, спочатку дістаємо, а потім, щоб відстали людина повинна надати згоду на обробку його персональних наданих.

Приватбанк, тероризуючи і спамлячі сторонніх людей своїми дзвінками ви порушуєте законодавство, і невже з вами вже ніхто не хоче мати справи і нічого у вас оформляти, що ви до того дійшли, що збираєте невідомо де номери телефонів сторонніх осіб і третіруете їх дзвінками з нав’язуванням своїх послуг і не хочете залишити в спокої? Що ви собі дозволяєте і скільки ви будете це продовжувати?”,- пише українка.

У банку відреагували на повідомлення і написали, що детальніше розберуться в ситуації.

Leave a Comment