Новини

Назвали шість продуктів, які зміцнюють імунітет і можуть захистити від коронавірусу

Вчені продовжують з’ясовувати, як певні продукти харчування можуть допомогти в боротьбі з коронавірусом, який не стихає в Україні. Про це пише Daily Mail.

Фахівці розглядають відразу шість продуктів, які можуть бути корисними в боротьбі з епідемією коронавірусу.

Тунець

Вчені з Бохайського університету в Китаї розглядали білки і їх роль в боротьбі з вірусом. Цифрове відтворення взаємодій між 142 пептидами на основі тунця і Mpro (фермент, створений коронавірусом) і ACE2 (ворота вірусу в організмі) показує, що один з них, званий EM, може заважати нормальним процесам вірусу. Фахівці припускають, що саме пептид EM можна розглядати як потенційний інгібітор SARS-CoV-2. Але вживання тунця загрожує наслідками, оскільки в рибі міститься велика кількість ртуті.

Темний шоколад і виноград

Група вчених із США (Університет Північної Кароліни) хотіли дізнатися, як підгрупа флаванолів (хімічні сполуки) може зміцнити імунну систему людини, щоб допомогти в боротьбі з коронавірусом, і зосередилися на вищезгаданому фермент Mpro.

У дослідженні, яке опубліковане у виданні Frontiers in Plant Science, сказано, що флавани-3-оли можуть зв’язуватися з Mpro, перешкоджаючи його функції і, отже, перешкоджаючи його здатності до реплікації і поширенню. Тому вчені рекомендують використовувати нутрицевтичне з’єднання і екстракти зеленого чаю, винограду і какао, щоб запобігти спустошенню, яке викликається коронавірусом.

Кефір

Вчені з Єгипту і Саудівської Аравії (Олександрійський університет та Університет принцеси Нура бинт Абдулрахман) встановили, що даний продукт має різні противірусні властивості, які дозволяють йому боротися з коронавірусною інфекцією: кефір може бути значним інгібітором “цитокинового шторму”, який сприяє розвитку COVID-19.

Також фахівці нагадують, що кефір можна використовувати в якості пробіотика, який зменшує запальну реакцію.

Екстракт насіння грейпфрута

Назальний спрей, зроблений з екстракту насіння грейпфрута і ксиліту, короткою молекули на основі вуглецю, може володіти антивірусними властивостями. Вчені з Південно-Східного Університету Нова (Флорида) і Легеневого інституту Авентура виявили, що даний екстракт з концентрацією всього 0,2 відсотка здатний знизити кількість SARS-CoV-2 нижче виявляються рівнів.

“Точний механізм роботи ксиліту та екстракту насіння грейпфрута повністю не вивчений, але, грунтуючись на наших дослідженнях і експериментах по візуалізації, здається, що він запобігає проникненню вірусу в клітину і в той же час є віруліцидні”, – повідомили дослідники в своїй статті.

Консервант для консервів

Харчовий консервант Низин, відомий під номером “Е 324”, представляє собою довголанцюжковий пептид з атомів вуглецю, який містить 34 різних амінокислоти.

З’ясувалося, що пептид може блокувати рецептор ACE2, тим самим запобігаючи зв’язування SARS-CoV-2 з ним і інфікування клітин. До такого висновку прийшли вчені з Університету Вісва-Бхараті (Індія).

Морські водорості

Дослідники з Університету Суонсі з’ясували, що засіб, що містить карагенан (різновид червоних водоростей), може запобігти інфекції і зменшити тяжкість симптомів, якщо люди дійсно заразяться коронавірусом.