Новини

Мендель поскаржилася на свою завантаженість біля Зеленського

Прес-секретар президента України Юлія Мендель часто ділиться з українцями моментами зі свого життя. У тому числі і професійної і показує закулісся офісу президента.

У новій публікації в Instagram Юлія підняла тему важливості своєї роботи і розповіла, як багато всього їй доводиться щодня робити на своїй роботі, щоб все працювало і не принесло репутаційних ризиків Володимиру Зеленському.

“Комунікаційні стратегії, медіабрифіги, моніторинги, коментарі, розсилка, налаштування підписки, зовнішня та внутрішня комунікація, управління репутаційними ризиками, кризові комунікації, вимірювання результатів, ПММ, WOW-ефекти, опитування, маркетингові стратегії, меседж-бокси, офреки… Це далеко не весь перелік щоденної термінології у житті комунікаційника, PR-ника чи працівника прес-служби. Комунікації – це цілий світ, повний власних механізмів та інструментів, це управління однією з найдинамічніших галузей сучасності-інформаційною”, – пише вона.

Комунікаційників Мендель називає невидимими інженерами інформаційної реальності. За її словами, їх робота закінчується тільки з кінцем подачі інформації, тобто ніколи.

“Недооцінка важливості комунікацій чи роботи прес-служби призводить до сильних репутаційних ризиків і вже відчутних не лише репутаційних витрат. У моєму арсеналі є історія про те, як одна фраза новоспеченого політика з бізнесу ледь не призвела до втрати 5 мільярдів доларів. Є історія про те, як неправильне пояснення ледь не згубило півмільйона зелених. Таких історій безліч У шкірного комунікатора. Як із них виходити? Які інструменти використовувати? Як зробити комунікації ефективними? І головне-чому важлива оцінка цієї роботи керівником? Це правильні питання, які має ставити собі кожен ТОП-менеджер, керівник чи власник компанії, кожен управлінець. І шукати правильних відповідей. Тому що комунікації не лише рятують від ризиків. Комунікації помножують результативність, розширюють можливості та покращують ефективність. Простіше кажучи, недооцінка важливості комунікацій може зруйнувати чи зупинити розвиток компанії чи організації, а правильні комунікації виводитимуть їх на нові вершини”, – стверджує Мендель.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Iuliia Mendel (@iuliia_mendel)

Leave a Comment