Новини

Небезпека на волинських дорогах: експерти розповіли, що провокує ДТП

Патрульні відзвітували на офіційній сторінці у мережі Facebook: завершився комісійний огляд волинських доріг. В управлінні наголосили, що опублікованою інформацією привертають увагу кожного мешканця області до теми безпеки дорожнього руху. Бо ж висновки, які опублікували правоохоронці – невтішні. У звіті йдеться, що великий відсоток ДТП трапляється через жахливий стан доріг, крім того, ями провокують поломки автівок.

Читайте також: Шахраї знову “обчистили” картки довірливих волинян

За 10 місяців 2019 року в області зареєстровано понад 2000 ДТП, що на 6% більше, ніж за аналогічний період минулого року, загинуло 93 людини, кількість травмованих також зросла.

Обстеження показали, що на проїзній частині доріг державного та місцевого значення, вулицях населених пунктів залишається значна ямковість, а на окремих ділянках покриття проїзної частини практично зруйноване, дорога деформована у вигляді осідань та колійності. Через це швидкість транспортного потоку на таких ділянках складає не більше 30 км/год, чим завдаються значні збитки транспортній галузі області та технічному стану автомобілів.

Окрім цього, з метою об’їзду зруйнованих ділянок доріг, водії вимушені виїжджати на смугу зустрічного руху, створюючи при цьому аварійні ситуації.

Проблемні дороги

Під час осіннього комісійного обстеження доріг державного значення виявлено ділянки, вражені напливами, колійністю, нерівністю та просадками покриття проїзної частини, особливо це стосується автодоріг М-19 «Доманово – Ковель – Чернівці – Тереблече», Р-15 «Ковель – Володимир-Волинський – Жовква», Т-18-02 «/М-07/ – Маюничі – Велика Осниця – Красноволя – Колки – /Р-14/ – Копилля – Рожище – Торчин – Шклинь – /Н-17/», Н-17 «Львів – Радехів – Луцьк», М-07 «Київ – Ковель – Ягодин». Також тут потребують заміни або встановлення десятки дорожніх знаків.
Комісія рекомендує встановити транспортне огородження на розділювальній смузі в таких населених пунктах: Піддубці, Звірів, Ставок та Кадище, що унеможливить виїзд транспорту на зустрічну смугу руху та забезпечить здійснення розвороту в дозволених місцях і таким чином знизить ймовірність створення ДТП.

Типові порушення та соціальна реклама

На вулично-дорожній мережі продовжують розміщувати зовнішню рекламу на опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення в межах відводу автомобільних доріг і червоних ліній вулиць міст та інших населених пунктів, що заборонено законодавством. Тож комісія просить вплинути і на це.
Завдяки спільним зусиллям обласної державної адміністрації та органів місцевої влади впродовж кількох років здійснюється освітлення населених пунктів, однак ці роботи до кінця ще не завершені, що негативно впливає на безпеку дорожнього руху.

В області, як і в місті Луцьку, відсутня інформаційна програма з профілактики порушень правил дорожнього руху.

Експерти у вигляді проводили працівників відділу безпеки дорожнього руху, спільно з представниками Служби автомобільних доріг у Волинській області, ДП «Волинський облавтодор» та Укрзалізниці пропонують посилити рекламну кампанію про правила дорожнього руху.

За результатами дослідження направлено лист у Волинську ОДА.

Читайте наші новини у мережі Facebook

Leave a Comment