Всесвітній день шопінгу започаткували 10 років тому, коли всесвітньовідома китайська платформа для міжнародних покупок Аліекспрес запустила акцію “11.11”. Сенс маркетингового ходу був у тому, що всі без винятку магазини в один день знижують ціни на свої товари. Сайт масово сповіщав своїх користувачів про супер-ціни і підняв продажі в десятки разів.
Тепер 11.11 – це щось на зразок “чорної п’ятниці”, але з китайським акцентом. Через величезну популярність такої акції, інші сайти теж підхопили ідею і почали непогано заробляти на розпродажах у цей день.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Розвиток музики у Луцьку – на дні”: відомий музикант про сучасну молодь, пріоритети в житті та мистецтво
Українські інтернет – магазини також беруть участь у листопадових розпродажах. Звичайно, Аліекспресс залишається лідером за популярністю серед продавців у цей день, але наші магазини не відстають:
Parfums.ua анонсував розпродаж своїх товарів, обіцяє дарувати подарунки кожному покупцю і запустив конкурс історій.
Glem пропонує купити одяг, взуття і аксесуари в їх інтернет-магазині зі знижкою 22%. На сайті ціни залишаться колишніми, але менеджер при прийомі замовлення перерахує суму зі знижкою.
Jysk не відстає від світових трендів і теж обіцяє з 7 по 11 листопада знижку 11% на все замовлення. Українці зможуть зробити замовлення на сайті з обіцяною знижкою та фізичних магазинах по всій країні.
Isei робить найбільш вигідну пропозицію клієнтам – знижки до 50% на косметику по догляду. Плюс можна оформити картку постійного клієнта з бонусами на рахунку.
Rozetka, як справжній гігант на українському ринку анонсував знижки до 70% на певні товари. Так як майданчик давно вже вийшла за межі електроприладів, можна купити товари з будь-якої категорії за акційною ціною.
Taburetka пропонує своїм клієнтам скористатися знижками на меблі.
Читайте наші новни у мережі Facebook