Лучани, які мешкають у мікрорайоні Вишків, вже втомилися оббивати пороги чиновників, аби їх почули. Найболючіша проблема людей, яка турбує їх вже 10 років – це стан доріг на вулиці Заньковецької. Надскладним завданням для тамтешніх жителів у дощову погоду – це пройти по ній і не загрузнути у багнюці. Днями мешканці Вишкова опублікували відео та світлини, де видно на що дощ перетворив дорогу. Їм дали опис «Вишківська Венеція».
Gepostet von Розвиток Мікрорайонів Міста am Dienstag, 24. Dezember 2019
Дорожнє покриття на тій вулиці не ремонтували понад 30 років!
“На цій вулиці проживає багато людей похилого віку, сімей з маленькими дітьми та учасники АТО/ООС, які отримали поранення під час бойових дій на Сході України. Сюди не може доїхати карета швидкої допомоги, відмовляються їхати таксисти. Та Луцька влада вперто не чує людей. До слова, цьогоріч, Наталія Грушка, голова ГО «Розвиток Мікрорайонів Міста» знову підняла питання капітального ремонту вулиці Заньковецької на громадських слуханнях «Про обговорення проекту бюджету міста Луцька на 2020 рік» та подала відповідне звернення. Напередодні, лише за годину, на його підтримку було зібрано близько 150 голосів. А електронна петиція з проханням зробити капітальний ремонт вулиці за 4 дні набрала більше 300 підписів.” – пишуть люди.
Скаржитись та просити ремонту люди ходять вже з 2012 року, проте безрезультатно. Мешканка мікрорайону Вишків Наталія Грушка каже – отримали не один десяток відписок, а результату – 0.
Міська влада нас ігнорує, ніхто нічого не збирається робити, 10 років вже люди просять ремонту тієї дороги. З 12-13 року в нас стільки є відписок: спочатку вносять вулицю у бюджет, а потім виключають, але ж ми теж люди, правда? – обурюється Наталія і на підтвердження своїх слів присилає нам документи.
Окрім цієї біди, після впровадження системи е-квитків на Вишків перестали їздити маршрутки 26а та 26, адже перевізники відмовились встановлювати валідатори і з ними міська влада розірвала договір. І якщо раніше містом курсували 7 маршруток, якими можна було дістатись до мікрорайону або ж навпаки, то після цієї проблеми влада міста пустила лише 1 автобус, який не доїжджав до зупинки “Міжрайбаза” (від неї до іншої найближчої – йти близько 3 км) та не дотримувався графіку.
“Коли планували введення е-квитка – треба було проаналізувати, як будуть складатися події в тій частині міста, де найважче доїжджати. Це – віддалені точки нашого міста. Тут проблема в міській раді, у якої на все має бути політична воля. Цей мікрорайон – туди не ходять тролейбуси. А пенсіонери не можуть скористатись можливістю пільгового проїзду в тролейбусах, тому вони їздидли, оплачуюючи проїзд маршрутках. І люди це робили впродовж стількох років. Навіть з поваги до цього… Люди виходили до міжрайбази, щоб доїхати до міста. Треба було знайти автобус, якби заїжджав по тому ж графіку, щоб возити людей. Люди більш як місяць не мали доступу до нормального доїзду. – прокоментувала ситуацію виданню Волинь infa депутатка міськради Алла Надточій.
Це прояв неповаги, переконана депутатка, адже можна було вирішити питання з маршрутками для мікрорайону Вишків набагато раніше. Аби вибороти своє право на нормальний доїзд до міста, люди писали чесленні звернення та додзвонювались до управління транспорту та зв’язку міськради, а саме до його начальника Володимира Степанова.
“Директор Луцького АТП 10701 Сергій Дьомін маршрут 26а познімав, 26 вже зняв інший перевізник, одна маршрутка від луцького ДЕПО курсувала маршрутом вул. Селищна – Промінь, а на “Міжрайбазу” не заходила. По графіку не ходила, бо не було прибутків. Ще й пустили без валідатора внутрішню мрашрутку, але вона не перекривала 7 маршруток. Обіцяли, що проблем з доїздом не буде через впровадженн е-квитка… Ми цілий місяць дзвонили, а нам відповідали, що все добре, а потім трубки не брали.” – обурюється Наталія Грушка.
Жінка розповідає, що зверталась до Володимира Степанова із проханням пустити ще одну маршрутку, яку були готові надати місцеві підприємці, але позиція начальника управління транспорту та зв’язку міськради була чіткою – в ній обов’язково мав стояти валідатор.
Обурені люди намагались достукатись до луцькради і численними зверненнями, і через громадські слухання. Проте від в.о. мера міста Григорія Пустовіта почули тільки те, що система City Card є дуже важливою для міста і на ній зекономили чимало коштів, за які можна поремонтувати дорогу на вулиці Заньковецької.
“Ця ситуація допомогла вийти нам на серйозних перевізників. Всьому потрбен час, нам потрібен час. Потрібне розуміння громади, ми вдячні за жертовність перевізників, які погодились піти на цей експеримент. Зауважимо, що водії не купують валідатори, а валідація обійдеться місту у 0 копійок, адже в нас домовленості з Німеччиною по гранту. А от, наприклад, 5млн 530 тисяч євро кредиту обійшлась така система валідації у Вінниці. Хіба це не ті дороги, які треба зробити у вашому мікрорайоні? Або в інших, а ми ці гроші зекономили, і це ж не кредит. А кредит треба повертати. Ми пішли іншим шляхом. Той, хто починає перший – той зажди поганий.” – відповів Григорій Пустовіт на громадських слуханнях бюджету на 2020 рік мешканцям мікрорайону.
А вже через кілька днів, під час засідання виконавчого комітету Луцька міська рада таки знайшла перевізника, який тимчасово обслуговуватиме маршрути №26 та №26а, що курсують на Вишків. Далі – мерія проведе конкурс на визначення постійного перевізника. Члени виконкому проголосували за розірвання договору на обслуговування з Луцьким підприємством електротранспорту, яке раніше обслуговувало маршрути.
Тобто, через місяць після того, як виникла проблема, лучани таки домоглися реакції влади. Проте, мешканці Вишкова бідкаються, чи не повториться проблема у новому році та чи вдасться знайти перевізника? Відкритим залишається питання і про дорогу, яку не ремонтували понад 30 років. Тож чи здійснить влада свої обіцянки і чи не залишаться мешканці мікрорайону Вишків знову на одинці зі своїми бідами – покаже час.
Читайте наші новини у мережі Facebook