Як стало відомо, на Волині місцева влада ухвалила проведення навчання онлайн у прикордонних із Білоруссю громадах, що розташовані у 50-ти кілометровій зоні, а саме: Камінь-Каширській, Любешівській, Ратнівській, Шацькій.
Про це йдеться на офіційній сторінці політикині Ірини Констанкевич у соцмережі Facebook.
“Питання забезпечення швидкісної інтернет-мережі та кількість точок підключення інтернету на одну школу лишається відкритим. Саме тому ініціювала депутатське звернення до Міністра освіти і науки Сергія Шкарлета, аби заклади освіти у прикордонних із Білоруссю громадах, що розташовані у 50-ти кілометровій зоні були забезпечені швидкісною інтернет-мережею та іншими формами збільшення та покращення інтернету.
Окрім цього у зверненні було запропоновано:розробити методичні рекомендації для закладів освіти щодо дистанційного навчання в умовах війни.надати інформацію про роботу Українського центру оцінювання якості освіти в умовах війни та їхні пропозиції щодо покращення освітнього процесу.
Ключове із відповіді Міністра:У 2021 році отримали кошти на підключення до Інтернету Любешівська (с. Бучин); Шацька (села Адамчуки, Вілиця, Вільшанка, Кам’янка, Перешпа, Плоске, Хрипськ) громади.
Цьогоріч від партнерів отримано перші 2500 роутерів і 1000 модемів. Відповідно до сформованих потреб планується долучити ще більше технічних компаній і українських інтернет-провайдерів.Представники закладів освіти можуть подати заявку на Wi-Fi в укриттях через онлайн-форму за посиланням: https://bit.ly/3BHGQZ8.Місцеві бюджети відповідають за підключення закладів освіти до якісного та швидкісного інтернету. За рахунок коштів місцевих бюджетів можна здійснити закупівлю необхідного.
Розроблено методичні рекомендації щодо підготовки та початку 2022/2023 навчального року в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні та продовження широкомасштабної агресії російських військ.
У документі запропоновано цілісне бачення моделей дистанційного навчання для здобуття загальної середньої освіти в Україні та забезпечення такого навчання закладами освіти. Документ пропонує низку рекомендацій з розвитку і забезпечення дистанційного навчання відповідно до різних обставин здобуття освіти.
Український і регіональні центри оцінювання якості освіти продовжують роботу із реалізації моніторингів якості освіти в Україні. Так, у вересні буде оприлюднено Звіт про результати другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»”, – йдеться у дописі.