Як стало відомо, центр обслуговування споживачів відновляє відкритий режим роботи із дотриманням правил та вимог карантину.
Обслуговування громадян здійснюватиметься лише за наявності засобів індивідуального захисту (маска та рукавички). При цьому в приміщенні Центру обслуговування споживачів може перебувати не більше, ніж троє людей одночасно. Про це йдеться на сайті міськради.
Центр обслуговування споживачів працюватиме згідно з графіком роботи Підприємства з понеділка по середу з 08:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 14:00. Технічні перерви для вологого прибирання: 10:00 – 10:15, 15:00 – 15:15.
При цьому закликаємо послуговуватися переважно способами віддаленої комунікації:
– довідки для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-07;
– для населення за телефонами: +38 (0332) 77-32-00, моб. +38 050 438 9286;
– на електронну пошту [email protected].
Наголошуємо на доступності усієї абонентської інформації, можливості внесення показань лічильників та здійснення оплати за послуги без комісії в Особистому Кабінеті побутового споживача ДКП «Луцьктепло» через який, зокрема, можна надсилати й запити Оператору.