У Луцькому сервісному центрі б’ються за талони. Поки відвідувачі стоять у черзі за талонами спозаранку, дивний чоловік тим часом встиг ухопити декілька та повернувся знову.
Читайте також: Письменниця з Луцька розкритикувала Оксану Линів, яка виступить з російською оперою
Про це йдеться у сюжеті ТРК «Аверс», пише Конкурент
Коли переступаєш поріг сервісного центру, близько ста людей не зводять очей з екранів, де оголошують чергу прийому. Ще кілька десятків тримають в облозі термінал, що видає талони. Їх можна замовити й на сайті, однак то справжня лотерея, бо талонів майже нема. Зате вони завжди є у так званих «рішал».
На відео видно, як чоловік чекає біля термінала для видачі талонів. Далі йде в кафе. І вже звідти марширує без черги прямісінько до адміністраторів. За ним же прямує клієнт. І вже біля дверей чоловік, що йде першим, сигналізує компаньону, що треба поквапитись.
Схема, за якою працюють так звані «рішали», дуже проста. Як зазначають у сюжеті, спершу бронюють талони на сайті. Коли оголошують номер талона для прийому клієнта, той, звісно, відсутній. Усі скасовані талони повертаються для повторної видачі в термінал. Тепер головне ухопити клієнта і знати, якої миті опинитися біля термінала.
Очільник сервісного центру МВС Олександр Семчишин коментує цю ситуацію так:
«Є знайомі, є товариші, є колеги. Є в нас дуже багато, як би кажуть, і вас, і в нас знайомих. Підійти, поспілкуватися – це вже злочин? Ці всі люди, я не знаю про яких ви людей говорите, я не готовий вам… Можливо, це знайомі, можливо, будь-хто інший. В мене немає можливості сидіти кожного дня і тут 24 на 7 дивитися в камеру, … Хто до кого підходить», – каже начальник Олександр Семчишин.
На відео видно, як невідомий чоловік вже «привітався» з адміністраторами й за мить опинився біля термінала. За збігом обставин одразу з’являється вільний талон. Тут вибухають жіночки у черзі, бо бачили, що сьогодні чоловік вже брав талони. Довелось втрутитись працівникам сервісного центру та розбороняти.
«Жіночка з самого ранку, вона приїхала навіть не звідси, дуже довго чекала. Мужчина просто наглим образом перед неї… Він прийшов, він мількав тут, але просто наглим образом, просто без черги. Люди приїхали з Камінь-Каширського. Тобто, як ви розумієте, на скільки людям чекали-чекали. Стояли на ногах і тут от їм виходить, що нагло просто забрав перед тим», – коментує ситуацію відвідувачка центру Наталія.
Начальник установи Олександр Семчишин каже, що послуги вони надають якісні й таких ситуацій не виникало, якби люди самі не звертались до «рішал».
«Ми готові завжди приймати ці виклики, старатися покращувати сервіс, робити все, щоб громадянам зручно було отримувати наші послуги», – резюмує Семчишин.
https://www.youtube.com/watch?v=4gEi40RHbaE&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fvsn.ua%2F&source_ve_path=Mjg2NjY&feature=emb_logo
Читайте також наші новини у Facebook