У службі таксі Bolt прокоментували ситуацію із луцьким водієм, який, за словами людей, шахрайським методом видурює у клієнтів гроші. У компанії розповіли, що їм відомо про цю ситуацію, і нині фахівці опрацювали усі скарги людей та прийняли відповідне рішення.
Про це йдеться у сюжеті телеканалу «Конкурент TV».
«Ми глибоко стурбовані неприпустимими діями, який суперечать правилам компанії Bolt. Скарги від клієнтів щодо цієї особи були опрацьовані нашою службою підтримки, обліковий запис водія було заблоковано, а різниця у вартості компенсована усім пасажирам. Хочу зазначити, що безпечні поїздки є пріоритетом компанії Bolt. Саме тому наша компанія має цілісний підхід задля запобігання небажаних ситуацій, оскільки будь-які додаткові заходи безпеки не бувають зайвими», – зазначив керівник напряму замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик.
Нагадаємо: днями лучанка Тетяна опублікувала у фейсбуці допис, у якому повідомила, що таксист Дмитро віз її сина. Після того як він вийшов з авто, водій не завершив поїздку і з хлопця списали набагато більшу суму грошей. За словами лучан, така ситуація із цим водієм уже не вперше.