Як стало відомо, у селищній раді пояснили, як отримати компенсацію за сертифіковане насіння.
Така компенсація надається отримувачам (земельний банк яких не перевищує 50 га), ідеться на сайті Любешівської селищної ради, які в поточному бюджетному році придбали насіння сільськогосподарських рослин вітчизняного виробництва, занесених до Державного реєстру сортів рослин, придатних для поширення в Україні на поточний рік. Причому придбане в суб’єктів насінництва та розсадництва, внесених до Державного реєстру в попередньому і поточному роках, або у фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, які не включені до Реєстру, але мають право здійснювати реалізацію насіння і садивного матеріалу, передає Район. Любешів.
Бюджетні кошти спрямовуються отримувачам для надання часткової компенсації вартості насіння в розмірі 30 відсотків вартості придбаного насіннєвого матеріалу, але не більше, ніж 1,5 тис. грн на одного отримувача.
Для отримання часткової компенсації вартості насіння претенденти мають подати до відповідної комісії територіальної громади такі документи:
- заявку;
- відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності на земельну ділянку;
- реквізити міжнародного номера банківського рахунку;
- оригінал атестата на насіння (для базового насіння);
- оригінал свідоцтва на насіння (для категорії сертифікованого насіння);
- оригінал свідоцтва на гібридне насіння (для гібридів першого покоління);
- копії сертифіката, що засвідчує сортові якості насіння (за наявності);
- копії сертифіката, що засвідчує посівні якості насіння (за наявності);
- платіжне доручення або квитанцію, якими підтверджується здійснення оплати за насіння;
- накладну на придбане насіння;
- акт про висів придбаного насіння;
- зобов’язання про повернення в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролювальними органами факту їх незаконного одержання або нецільового використання.
Крім того, власники особистих селянських господарств та фізичні особи-підприємці надають копію паспорта громадянина України, або Ш-картки разом із витягом із реєстру територіальної громади, копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, а особисті селянські господарства та фермерські господарства – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Документи приймаються двічі на рік у термін до 1 липня та 1 листопада в адмінбудівлі селищної ради.