Кожен інспектор муніципальної варти, який контролює дотримання в місті правил паркування, щомісяця заробляє для міського бюджету до 200 тисяч гривень, які водії-порушники сплачують за адміністративними протоколами.
Під час засідання чергової сесії Луцької міської ради директорка департаменту муніципальної варти Юлія Сиротинська нагадала, що відповідно до закону, прийнятого у вересні 2018 року, працівники департаменту муніципальної варти виконують функції контролю щодо паркування автомобілів у автоматичному режимі, що фіксується на фото та відео, пише ІА Волинські Новини.
«Ми здійснюємо контроль, чи заплатив водій за паркування, чи продовжив він час стоянки», – сказала вона.
Додала, що кошти за паркування отримуватиме КП «АвтоПаркСервіс», а суми штрафів за неоплачене паркування надходитимуть до бюджету Луцької міської територіальної громади.
Також Юлія Сиротинська розповіла, що фіксування правопорушень перевищення швидкості передбачено двома методами, зокрема завдяки встановленню камер швидкісного режиму.
«Закон, який увійшов у дію з 1 вересня 2018 року дозволяє в рамках проєктів «Безпечне місто» встановлювати спеціалізовані камери, які міститимуть функцію аналітики та визначатимуть вашу швидкість у місті. Це не буде один-два чи чотири каскади на території міста Луцька. У цей процес включаться як мінімум 150 камер. І це не відбуватиметься за принципом, що ми проїхали каскад, а далі знову натиснули педаль до 120 і поїхали. Це навпаки спрямовано на те, щоби дисциплінувати наших водіїв і зменшити кількість аварій на території міста», – сказала вона.
Луцький міський голова Ігор Поліщук додав, що передбачено, що в разі встановлення таких камер за кошти міського бюджету, певний дохід зі сплати штрафів буде стягуватися в міський бюджет.
«Можливо, ми вирішимо встановити такі камери в окремих місцях, хоча вони недешеві», – зазначив він.
Окрім того, Юлія Сиротинська інформувала, що нині 16 працівників муніципальної варти контролюють паркування в місті і складають адміністративні протоколи.
«Інспектори виносять відповідні повідомлення та постанови. Яку суму кожен інспектор вносить до бюджету щомісяця внаслідок виявлення правопорушень? В середньому 120-200 тисяч гривень», – сказала вона.