Волинь Новини

Скільки коштуватиме проїзд у луцьких тролейбусах?

На сьогодні в Луцьку треба замінити 24 кілометри тролейбусної мережі. Водночас у зв’язку зі зростанням вартості електроенергії тариф на проїзд у тролейбусах є економічно необґрунтованим і наразі – найнижчим в Україні.

Під час засідання постійної комісії міської ради з питань комунального майна та приватизації директор Луцького підприємства електротранспорту Володимир Пуц наголосив, що із 2017 року жоден транспортний засіб не було поставлено під паркан, – пише ІА Волинські новини.

«На сьогодні в нас справні 50 тролейбусів з 55. Тільки чотири-п’ять відправлено на ремонт, решта транспортних засобів готові до роботи, відповідно обслужені. Тобто майно використовують належним чином. Контактна мережа складає 109 кілометрів. Тут маємо проблему, потрібна заміна проводу, навіть наша інспекція казала нам, що ми несвоєчасно це робимо. На сьогодні 24 кілометри проводу потрібно замінити», – інформував директор ЛПЕ.

Як пояснив, діаметр проводу має становити близько 9,3 міліметра, натомість наразі на окремих ділянках мережі він може сягати близько 7,6-7,8 міліметра. Ускладнює ситуацію також те, що на відрізках контактної мережі трапляються і перепалені проводи.

«Дуже важка ділянка на Струмівку, Гаразджу», – наголосив Володимир Пуц і додав, що проблема також стосується опор, адже деякі з них (близько 20) старі та похилені.

Директор ЛПЕ зауважив, що нинішній тариф на проїзд у тролейбусах не покриває витрат комунального підприємства.

«За рік вартість електроенергії зросла із січня з 2,96 гривні до 5,20 гривні на сьогодні. На місяць виходить 1,4 мільйона гривень, – сказав Володимир Пуц. – Ми працюємо за найнижчим в Україні тарифом за кілометр і за найнижчим тарифом за пасажира. Розумію, що це гроші й людям тяжко платити, але, напевно, вже пора піднімати вартість, тариф за кілометр також. Думаю, тариф за пасажира сьогодні має становити близько 9-9,50 гривні. Але такий тариф наразі може бути тільки в Києві чи Одесі, а не в Луцьку».

Окрім того, Володимир Пуц звернув увагу, що ЛПЕ нині орендує автобуси для забезпечення певних маршрутів, однак, за словами директора підприємства, це вкрай невигідно, адже водії цих транспортних засобів не підпорядковуються ЛПЕ.