Новини

Лікувати зуби – дороге задоволення: як повернути гроші за послуги стоматолога

В Україні на законодавчому рівні закріплено право пацієнта на вибір лікаря. Пацієнт, звертаючись до державної або приватної стоматологічної клініки, розраховує на отримання саме якісного та належного обслуговування.

Про це пише Знай юа. 

Пацієнт у разі неякісно наданої стоматологічної послуги має право на безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни згідно наданої послуги, а також на повне відшкодування матеріальної та моральної шкоди.

Якщо лікар не бажає прислухатися до пропозиції пацієнта і безоплатно усунути недоліки або повною мірою відшкодувати завдані збитки – є два варіанти врегулювання ситуації в досудовому порядку і шляхом звернення до суду.

Досудове врегулювання передбачає направлення листа-претензії до постачальника медичних послуг: медичного закладу або до окремо практикуючого лікаря в приватному порядку. У цьому листі рекомендуємо:

  • конкретно сформулювати зміст претензії, надавши відповідні документи, які є вагомими доказами по суті звернення;
  • обов’язково вказати обрану вимогу відшкодування заподіяної шкоди: у повному розмірі повернення оплати за надані послуги, безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни за надану послугу.

Якщо надавач цих послуг погоджується відшкодувати заподіяну шкоду, то в такому випадку спір є вирішеним. Коли надавач послуги відхиляє всі претензії, або ж не надав відповідь на лист-претензію, тоді варто звертатися до суду за захистом своїх прав та інтересів як споживача.

Leave a Comment