Як відомо, усі пасажирські потяги ковельського формування курсують залізничною лінією Ковель – Здолбунів – Шепетівка. Таку ділянку довжиною 246 км поїзди долають приблизно за п’ять з половиною годин.
Це спричинено тим, що всі вони курсують через станцію Луцьк, яка відділена від лінії на 13 км. Тобто поїзд прибуває у Ківерці, а після 20-хвилинної стоянки рушає до Луцька, де робить такий самий розворот. Заїзд до обласного центру Волині займає більше години, – передає Ковель медіа.
На залізничних інтернет-форумах ще кілька років тому дискутували щодо «прискорення» руху поїздів через Луцьк.
На Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура», який нещодавно відбувся, це питання обговорили вже на офіційному рівні. Про це розповів транспортний блогер Олег Васильєв на своєму Ютуб-каналі «Залізні магістралі».
Заступник міністра фінансів України Олександр Кава описав десять проектів розвитку залізниці, зокрема і щодо «пришвидшення» ковельських поїздів.
Йдеться про те, щоб збудувати колію, яка буде напряму сполучати станції Рожище та Луцьк.
Проблема, в принципі, вирішується будівництвом лише ділянки протяжністю півтора кілометра, яка навіть за існуючими розрахунками дозволить не лише пасажирам економити 30 хвилин на кожній поїздці, але й окупиться для залізниці лише за три роки – зазначив заступник міністра фінансів.
Наразі не було сказано, коли точно планують здійснити проект щодо станції Ківерці. Однак перші з них, за словами Олександра Кави, можуть бути реалізовані вже у 2021 році.