Як стало відомо, клієнтка фінустанови поскаржилася, що з її кредитної картки списали три транзакції в загалній сумі 25 560 тис. грн та перерахували вже у доларах на інший не відомий їй рахунок. Свій негативний відгук про обслуговування в Приват Банку вона залишила на порталі Мінфін.
Жінка зауважила: ніколи не втрачала свою карту, код і пароль нікому не передавала, а також не робила оплати на невідомих сайтах.
За словами клієнтки, у відповідь на це менеджер банку сказав, що потрібно звернутися в поліцію, адже оплата була за якийсь товар на іноземному сайті.
На наступний день жінка пішла в поліцію і написала заяву, проте їй порадили їхати в банк, адже складу злочину немає.
“10-го, на наступний день прийшла в поліцію, написала заяву, але мені сказали, що такі косяками ходять надаватися, і це банк перевів гроші, а не я. Так що складу злочину виходить немає і порадили їхати в банк. Поїхала … У банку сказали, що поліція цим повинна займатися, а не вони. Футбол якийсь чесне слово! На моє запитання, що це не поліція зняла гроші, а банк без моєї участі була відповідь служить:
– А хто, Я їх шукати буду чи що ?!
У мене просто щелепа відвалилась. Я клієнт понад 10 років повинна сама бігати й шукати допомоги”, – розповіла українка.
До слова, жінка додала, що на питання, чи може вона написати заяву про замороження кредиту до виявлення обставин переведення, їй відповіли, що нарахування все одно будуть і їй доведеться їх сплачувати.