Новини

Що робити, якщо термінал «з’їв» гроші?

Останнім часом українці все частіше скаржаться на термінали самообслуговування: пристрій забирає гроші, в ньому відбувається збій, але в підсумку сума не приходить до одержувача.

Ресурс Сегодня розбирався, що робити, якщо термінал “з’їв” гроші.

Журналісти дізналися, що подібна історія сталася з киянкою Ліною.

Дівчина намагалася поповнити рахунок на 1300 гривень, але в пристрої трапився збій, і в підсумку грошей на рахунку не виявилося. В процесі банкомат завис. На екрані з’явилася інструкція: зателефонувати в банк і попросити повернути гроші.

Дівчина розповідає, що спочатку їй пообіцяли допомогти. Але вже через добу там повідомили, що за результатами інкасації нібито не помітили, щоб Ліна вносила кошти. Тільки після того, як розбиратися почали журналісти, в банку відповіли, що проблема може бути в технічному збої – міг зникнути інтернет у терміналі.

В результаті дівчині повернули гроші, але юристи кажуть – її випадок не єдиний. У схожих ситуаціях вони рекомендують не обмежуватися дзвінками на гарячу лінію.

Що робити?

– писати офіційну скаргу і реєструвати її у відділенні банку, або відправляти поштою;

– зберігати всі квитанції про спроби провести операцію в терміналі;

– телефонувати на гарячу лінію, писати в месенджерах.

Leave a Comment