Новини

Ціна кожної страви – врятовані життя. Створили онлайн-ресторан пам’яті

Напередодні дня пам’яті жертв Голодомору українська молодь створила онлайн-ресторан “Непораховані з 1932”. Є продовженням однойменного проєкту.

На відповідному веб-сайті розмістили страви, якими харчувалися українці у голодні роки: затеруха з кори дерев, паляниці з лободи, хлібці зі соломи, суп із кукурудзяного качана тощо. Частину рецептів підлітки відтворили за спогадами власних дідусів та бабусь, яким вдалося вижити, – пише Історична Правда.

Перейшовши на вкладку “дізнатися ціну”, можна послухати історії українців, які пережили Голодомор. Ціна кожної страви – врятовані людські життя.

“Ми прагнемо розширити розуміння важливості та масштабу Голодомору, пояснити українцям сучасною мовою, як це – жити в ті часи. А також нагадати, що Голодомор – це не лише жахлива статистика, а велика трагедія конкретної української родини, персональна історія кожного із нас. Хочемо розказати про геноцид українців мовою та образами зрозумілими людям 2020 року”, – розповідає керівник Української академії лідерства Роман Тичківський.

Також автори проєкту нагадують, що саме слово Голодомор залишається невідомим, адже його немає в словниках. Саме тому поширення інформації про цей злочин радянської влади та його розуміння залишається ускладненим. Закликають українців підписати петицію, яка допоможе внести поняття Голодомор у англомовні словники.

2017 року Українська академія лідерства спільно з комунікаційною агенцією Gres Todorchuk PR створили вуличний ресторан “Непораховані з 1932”. Проєкт назвали на честь мільйонів українців, які загинули під час Голодомору – штучного голоду, створеного радянською владою у 1932-1933 роках. Досі невідома остаточна кількість осіб, яких знищила радянська влада. Проєкт реалізували в Ізраїлі, Бельгії та Україні. Його мета – поширити знання про Голодомор та злочин радянської влади проти людяності, аби більше країн визнали Голодомор геноцидом української нації.

Акцію у Брюсселі весною 2018 року було відзначено трьома нагородами Effie Awards як за одну із найуспішніших комунікаційних кампаній в Україні.

Leave a Comment