Як стало відомо, на «жлобський» сервіс поскаржилася мешканка Києва, яка вирушила на відпочинок з сім’єю. У скандал потрапив єгипетський 5-зірковий готель Sunrise Arabian Beach, що в Шарм-ель-Шейху.
Під час пандемії – при повному завантаженні відпочивальниками – керівництво готелю зменшило кількість ресторанів, які працюють. Замість 8 відкритий тепер всього один.
Це призвело до тисняви і підвищення ризику заразитися коронавірусною інфекцією, передає РБК-Україна.
Мешканка Києва Нінель Комарова також поскаржилася на обмежений асортимент страв й антисанітарію у готелі. Про це вона написала на своїй сторінці у Facebook:
Приходиш у ресторан готелю і наче ти якийсь заводської їдальні: людей багато, столи не встигають дезінфікувати, сервірування ніякого, можете уявити – столові прилади лежать просто у відкритому доступі на багаторазовій серветці. Пил, бризки туристів, що проходять, – це все безперешкодно летить і осідає на вилках, ножах, – написала українка, яка вирушила на відпочинок разом із чоловіком і донькою.
Більше того, персонал готелю не дотримується маскового режиму. Тобто маски є, але вони приспущені і фактично нічого не дають.
“В аеропорту всі туристи робили тест на COVID-19. Втім, результати приходять лише на наступний день. І до цього часу всі приїжджі спокійно гуляють готелем, спілкуючись з іншими людьми.
Пізніше з’ясувалося, що в однієї туристки тест був позитивним і тільки після цього її відправили на самоізоляцію у номер.
А чоловік цієї пані, ходить по готелю і з усіма спілкується. І увага, за 10 доларів, хтось із персоналу дозволив їй вийти погуляти і купатися. Жах!!!”, – додала Нінель.
Як зазначають, в готелі немає у вільному доступі ні масок, ні антисептиків. Відсутня і безкоштовна медична допомога: лікар готелю приймає лише за окрему плату і всього 2 години на день.
До слова, страхування, в яке крім нещасного випадку входить і допомога при зараженні COVID-19, там не покриває консультації і надання першої медичної допомоги.