Новини

Ані розмитнити, ані вивезти: як “євробляхери” опинилися в пастці

Як стало відомо, від початку 2020 року автомобілі на європейських номерах мали зникнути з українських доріг та дворів.

Так чому ж “євробляхи” — доволі часте видовище в Україні. Про це йдеться в Ліга.Бізнес, передає Молодий Буковинець.

За нерозмитнену “євробляху” обіцяли штрафи у 170 тисяч грн, конфіскацію та підвищений інтерес поліції. Утім, грошове покарання на українській території не працює від слова “зовсім”.

Уся річ в тому, що поліція таких авто не бачить, митниця штрафує тільки під час виїзду з країни, але тисячі українців все одно опинилися у пастці. Вони наразі не можуть розмитнити машину на єврономерах та вивезти її з країни, бо одразу “євробляхерів” масово почали штрафувати на 170 тисяч грн.

Вимоги штрафувати водіїв з 1 січня на 170 тисяч грн (або ж конфіскація) за порушення правил ввезення в Україну авто на європейських номерах, закріплені в законі №2288, що ухвалений Радою 19 грудня 2019 року.

Наступного ж дня (20-го грудня, — прим.) був ухвалений меморандум: поліція не зачіпатиме власників таких авто, допоки Рада не ухвалить обіцяні “євробляхерам” закони.

До слова, попри це, згаданий меморандум захищає “євробляхерів” від обіцяних владою репресій лише на українських дорогах. За те, щоб виїхати на такій автівці закордон або розмитнити її, щоб продати – доведеться платити штраф або що стається все частіше – подарувати авто державі. Кількість ще нерозмитнених авто оцінюється в 1-1,5 млн.

Leave a Comment