Новини

Реклама “Моршинської” в шкільних підручниках

У шкільному підручнику з української мови для 3 класу надрукували, імовірно, приховану рекламу «Моршинської». Хоча сама компанія це заперечує.

Про це пише hromadske.

Майже третину 9-ої сторінки підручника з української мови займає реклама мінеральної води.

Школярам пропонують завдання: розглянути етикетку та відповісти на 5 запитань: як називається ця вода, чи містить вона газ, чи можна її вживати та інші.

На попередній, 8-ій сторінці теж є публікація з ознаками прихованої реклами. Це завдання, у якому згадується «Львівська копальня кави», яку називають «найвідомішою кав’ярнею у Львові». Окрім цього, є фотографія з логотипом цієї кав’ярні.

Компанія «Моршинська» на запит hromadske відповіла, що «не розглядає дітей молодшого шкільного віку як аудиторію для реклами» і не сприяла цій публікації в підручнику. Також компанія зазначила, що через те, що етикетку використано в «освітніх цілях», вона не може заборонити Міністерству освіти використовувати свій бренд.

Ми також направили запити у «Львівську копальню кави», Міністерство освіти і видавництво «Оріон», яке створило підручник.

 

Leave a Comment