Інспектори департаменту муніципальної варти Луцькради розпочнуть перевірку щодо нявності у підприємців договорів на вивіз сміття та власних контейнерів.
Про це повідомлено на офіційній сторінці департаменту у фейсбуці.
Як інформують муніципали згідно норм чинного законодавства, зокрема Законів України “Про відходи”, “Про благоустрій населених пунктів”, Правил благоустрою міста Луцька, у кожного суб’єкта господарювання повинен бути договір на вивезення відходів.В нашому місті такий договір повинен бути вклсдений з ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс.
Неодноразово було виявлено що окремими магазинами, кафе та іншими торговими об’єктами відбувалось “підкидання” сміття в загальні контейнери на прибудинкових територіях, що спричиняє переповнення контейнерів та засмічення вказаних територій. Також такими недобросовісними суб’єктами господарювання не здійснюється оплата за вивіз великогабаритного сміття (коробок, ящиків і т.п.), а все лягає на плечі жителів багатоквартирних будинків.
Зважаючи на це департаментом муніципальної варти будуть розпочаті заходи, щодо встановлення наявності у суб’єктів господарювання таких договорів та власних контейнерів.