Волинь Новини

Майже 150 тисяч на техобслуговування: що сталося з автівкою луцьких муніципалів

Департамент муніципальної варти Луцька за п’ять місяців 2020-го року витратив майже 150 тисяч гривень на ремонт і обслуговування своєї службової автівки «Renault Duster». Навесні цього року вона двічі потрапляла у ДТП.

Центр журналістських розслідувань «Сила правди» розібрався у перипетіях зі службовим автомобілем луцьких муніципалів.

Службове авто «Renault Duster» Департамент муніципальної варти Луцької міської ради придбав у березні 2018-го року. Тоді воно обійшлося їм у 566 тисяч 200 гривень.

За підрахунками «Сили правди», у 2018-му році технічне обслуговування цього авто коштувало підрозділу міськради 3 тисячі гривень, у 2019-му році – 5,2 тисячі гривень, а лише за п’ять місяців 2020-го – 146,5 тисяч гривень, що становить чверть від вартості автомобіля на момент купівлі.

Різними кольорами позначені витрати на обслуговування авто у 2018, 2019 та 2020 роках

Влітку у соціальних мережах оприлюднили фото понівеченого автомобіля «Renault Duster», яке нібито належить луцьким муніципалам.

У відповіді міськради на запит «Сили правди» зазначили, що це службове авто цьогоріч вже двічі побувало в ДТП. Перша аварія за участі «Renault Duster» сталась 10 березня 2020-го року.

Як вдалося з’ясувати, її винуватцем став юрист департаменту Дмитро Чіпак, який і перебував за кермом авто. Справу вже розглянули у суді.

У постанові Луцького міськрайонного суду від 5-го червня йдеться, що аварія сталася 10 березня о 8-й ранку на вулиці Вороніхіна, 13 в обласному центрі. З керуванням водій не впорався і в’їхав у припарковану машину «Hyundai Sonata», через що обидві автівки отримали пошкодження. Розгляд справи у суді Чіпак проігнорував. Суддя Владислав Черняк визнав юриста винним у скоєнні ДТП за статтею 124-ою Кодексу України про адміністративні правопорушення та оштрафував його на 340 гривень. Також порушника зобов’язали сплатити 420 гривень 40 копійок судового збору.

У листі міськради зазначили, що ремонт авто після цього ДТП обійшовся у 40 тисяч 312 гривень. Це підтверджують і проведені після аварії трансакції.

А от друге ДТП трапилося 13 квітня. Оприлюднені світлини пошкодженої автівки, найімовірніше, стосуються саме цього інциденту. Проте офіційних заяв щодо нього від представників міської ради та Департаменту муніципальної варти не було, жодної інформації про нього в міськраді не надали.

В мережі оприлюднили фрагмент акту прийому-передачі автомобіля в ремонт датований 15 квітня

Відомо лише, що в період обох ДТП закріпленою за авто матерільно відповідальною особою була Юлія Гоголь, — начальниця відділу «Група швидкого реагування» Департаменту муніципальної варти. Потім машину закріпили за начальницею Департаменту муніципальної варти Юлією Сиротинською. А з 17 червня матеріально відповідальною особою призначили Богдана Ковальчука – нового начальника відділу «Група швидкого реагування».

«Сила правди» впродовж тижня намагалася поспілкуватися із начальницею департаменту Юлією Сиротинською щодо інцидентів із службовим автомобілем, але вона постійно ігнорує журналістів або відмовляє, посилаючись на зайнятість. Ми хотіли поставити такі запитання:

  1. Чи поніс юрист департаменту Дмитро Чіпак якесь покарання за вчинення ДТП на службовому авто, окрім штрафу, призначеного судом? Чи відшкодовував він завдані збитки, отримував дисциплінарні стягнення тощо?
  2. Хто був за кермом авто і винуватцем ДТП 13 квітня? Які пошкодження отримало авто в цій ситуації і скільки витратили на ремонт? Чи були відшкодовані збитки?
  3. Серед трансакцій департаменту муніципальної варти за 2020-ий рік перерахунки ПАТ «Волинь-Авто» за технічне обслуговування машини становили понад 146 тисяч гривень. У відповіді зазначено лише щодо ремонту після першої ДТП, який вартував 40 тисяч 312 грн. За що перерахували решту коштів?

Сподіваємося, Юлія Сиротинська знайде час відповісти на запитання, які виникають не лише у журналістів «Сили правди», але й у наших читачів.

Leave a Comment