Депутати Луцької міської ради заявили про неефективність та недоцільність упровадження дистанційного навчання, – повідомляє ІА Конкурент.
Про це йдеться у зверненні до Кабінету Міністрів України, яке ухвалили у четвер, 2 липня, під час позачергового сесійного засідання.
Обранці громади вважають, що подальше впровадження “дистанційки” створить багато проблем.
“Навчання і викладання «перед монітором» – це повернення до інертності та консервативності в освітньому процесі, втрата потреби у запровадженні педагогічних інновацій, у самореалізації, впевненості у власних силах та внутрішніх ресурсах, причина емоційної нестійкості, підвищеної тривожності та заниженої самооцінки педагогів і дітей.
Таке навчання неминуче призведе до професійного вигорання освітян, нівелювання значення освіти для її здобувачів. Проміжок робочого часу педагога, який витрачається на підготовку, викладання і перевірку знань та індивідуальну діяльність з дітьми, – не регламентований, оскільки відсутня методика його обрахування”, – йдеться з документі.
Дистанційне навчання негативно впливає на стан психічного і фізичного здоров’я учасників освітнього процесу: нерегламентоване проведення часу за гаджетом в рази перевищує офіційно встановлені вимоги. Зниження рухової активності, обмеженість особистого простору – додаткові фактори, які посилюють негативні ураження особистості, яка, в силу своєї специфіки, є стресогенною. Дистанційний формат навчання абсолютно нівелює ідеї інклюзивної освіти.
Крім того, існує загроза комп’ютерних ігор на зразок «Синій кит», «Тихий дім», «Червона сова» і т. ін. та необхідність в організації належної кібергбезпеки. Великою проблемою на сьогодні стало сімейне насилля фізичного, морального, психологічного та економічного змісту, – сказано у зверненні.
Окрім цього, депутати вважають, що суттєво від дистанційного навчання страждають і батьки:
“Батьки змушені залишатися вдома, кидаючи роботу, адже часто в дітей прослідковується відсутність належної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійної підтримки. Крім того, супровід навчання дітей вдома є непрофесійним, оскільки не всі батьки мають відповідну освіту, навики пояснення матеріалу”.