Волинь Новини

Луцькрада проти дистанційного навчання. Звернулися до Кабміну

Депутати Луцької міської ради заявили про неефективність та недоцільність упровадження дистанційного навчання, – повідомляє ІА Конкурент.

Про це йдеться у зверненні до Кабінету Міністрів України, яке ухвалили у четвер, 2 липня, під час позачергового сесійного засідання.

Обранці громади вважають, що подальше впровадження “дистанційки” створить багато проблем.

“Навчання  і викладання «перед монітором»  – це повернення  до інертності та консервативності в освітньому процесі, втрата потреби у запровадженні педагогічних інновацій, у самореалізації,  впевненості у власних силах та внутрішніх ресурсах, причина емоційної нестійкості, підвищеної тривожності та заниженої самооцінки педагогів і дітей.

Таке навчання  неминуче призведе до  професійного вигорання освітян, нівелювання значення освіти для її здобувачів. Проміжок робочого часу педагога, який витрачається на підготовку, викладання і перевірку знань та індивідуальну діяльність  з дітьми, – не регламентований, оскільки відсутня методика його обрахування”, – йдеться з документі.

Дистанційне навчання негативно впливає на стан психічного і фізичного здоров’я учасників освітнього процесу: нерегламентоване проведення часу за гаджетом  в рази перевищує офіційно встановлені вимоги. Зниження рухової активності, обмеженість особистого простору – додаткові фактори, які посилюють негативні ураження особистості, яка, в силу своєї специфіки, є стресогенною. Дистанційний формат навчання абсолютно нівелює ідеї інклюзивної освіти.

Крім того, існує загроза комп’ютерних ігор на зразок «Синій кит», «Тихий дім», «Червона сова» і т. ін. та необхідність в організації належної кібергбезпеки. Великою проблемою на сьогодні стало сімейне насилля фізичного, морального, психологічного та економічного змісту, – сказано у зверненні.

Окрім цього, депутати вважають, що суттєво від дистанційного навчання страждають і батьки:

“Батьки змушені залишатися вдома, кидаючи роботу,  адже часто в дітей  прослідковується відсутність належної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійної підтримки. Крім того, супровід навчання дітей вдома є непрофесійним, оскільки не всі батьки  мають відповідну освіту, навики пояснення матеріалу”.

Leave a Comment