Волинь Новини

В Луцькраді назвали підприємства куди лучани зверталися у період карантину найбільше

Назвали підприємства, куди лучани зверталися у період карантину найбільше.

Про це стало відомо на оперативній нараді міськради у вівторок, 16 червня, – передає інтернет видання “Волинська правда”.

Як повідомила директор департаменту центру адміністративних послуг Лариса Карпяк, за місяць надійшло 2 411 телефонних звернень від містян. Найбільше лучан цікавили патання щодо оплати комунальних послуг, роботи маршрутних таксі в період карантину, роботи департаменту ЦНАП та можливості замовлення адмінпослуг.

За її словами, 354 звернення стосувались питань запровадженого карантину та призупинення роботи об’єктів закладу загального користування. 15 лучан зверталися з проханням забезпечити людей похилого віку продуктовими наборами.

Щодо кількості звернень, які були передані на реагування в комунальні підприємства міста, то найбільше звернень було передано в Волиньобленерго – 190 звернень, Укртелеком – 9, Волиньліфт – 21, Луцькводоканал – 181, Луцьктепло – 80, Луцьке електротехнічне підприємство – 43, Луцькспецкомунтранс – 31, КП «Ласка» – 7, 22 звернення – керівникам ОСББ, департамент житлово-комунального господарства – 189, департамент муніципальної варти – 123, у відділ екології було передано 116 звернень, управління транспорту та зв’язку – 54.

Leave a Comment