«Луцьктепло» переходить на триденний ремонт роботи.
Про це йдеться на сайті Луцької міської ради.
«Шановні споживачі, повідомляємо вас, що у зв’язку зі скрутним фінансовим становищем, викликаним теплою зимою, а як наслідок – відпуском теплової енергії в нижчих від запланованого об’ємах, та кризою, спричиненою пандемією COVID-19, Підприємство переходить на режим роботи з понеділка по середу. Це, зокрема, позначиться на графіку роботи Центру обслуговування споживачів, який в умовах карантину продовжує працювати віддалено», – інформує пресслужба підприємтва.
Відтак, Центр обслуговування споживачів доступний з понеділка по середу з 08:00 до 17:00 без перерви на обід в наступні способи:
• Довідки для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-07.
• Для населення за телефонами: +38 (0332) 77-32-00, моб. +38 050 438 9286;
• на Viber +38 050 250 1021 (зокрема: приймається інформація про виявлені помилкові показання у вигляді фото з лічильника з указанням адреси і прізвища з ініціалами; прийняття заявок на повірку лічильників; прийняття заяв на встановлення ІТП згідно з проєктом ЄБРР);
• на електронну пошту [email protected]