Новини

Провайдери розповіли, що дивляться українці на смартфонах під час карантину

Самоізоляція через пандемію коронавірусу підвищила потребу в дистанційних розвагах, до яких відносяться в тому числі різні види відеоконтенту.

Уже в перші тижні карантину українці почали більше часу проводити в онлайні, відрапортували інтернет- і OTT-провайдери. Перегляд телепрограм і кінофільмів збільшився і в мережах вітчизняних мобільних операторів, – пише Технофан.

“Київстар”

Лідер ринку повідомив, що протягом 16 березня – 24 квітня 2020 року користувачі сервісу “Київстар ТВ” на 63% більше дивилися фільми і програми з відеобібліотекі. А перегляд телеканалів збільшився на 30%.

У компанії є два додатки на Google Play (AppStore не надає статистику). “Київстар ТВ” для смартфонів і планшетів Android-користувачі скачали більше 500 тис. разів. “Київстар ТВ для телевізорів і медіаплеєрів” – понад 10 тис. завантажень. Варто зазначити, що у цього оператора, крім мобільної інфраструктури, є ще фіксована мережа широкосмугового доступу в інтернет.

Телеглядачі “Київстару” за вказаний проміжок часу віддали перевагу національним каналам. У трійку лідерів увійшли 1 + 1 HD, “Україна”, СТБ. Серед тематичних найбільшою популярністю користуються “кіношні” (TV тисячі, TV тисячі Action, VIP Comedy) і дитячі ( “Плюс Плюс”, Nick Jr., “Піксель”). Споживання контенту для самих маленьких глядачів зросла на 18%. У компанії це пояснили тим, що з початку карантину “Київстар ТВ” відкрив безкоштовний доступ до шести дитячим телеканалам всім своїм користувачам. Всього на платформі налічується 150 телевізійних програм.

Відеобібліотекі складається з 7 тис. Кінокартин і серіалів. Підписники компанії за останні кілька тижнів “проголосували” своїм часом за вітчизняний контент. Лідером за переглядами за період карантину став мелодраматичний серіал “Доктор Віра”. У топ найбільш затребуваних програм також увійшли “Світ навиворіт”, “Ліга сміху” і “Голос країни”.

Серед кінокартин зарубіжного виробництва популярними стали бойовики “Загін самогубців” і “Форсаж: Хоббс і Шоу”. А також мультфільми “Співай”, “Секрети домашніх тварин – 2” і серія фільмів про Гаррі Поттера.

Крім розважального виріс також попит і на освітній контент (проект “Всеукраїнська школа онлайн”). Компанія відкрила доступ до всіх телеканалів, які транслюють уроки (вони також доступні в відеобібліотекі).

За даними “Київстару”, за два з половиною тижні ці випуски набрали понад 251 тис. переглядів. Причому, зазначив оператор, глядацька активність приростала в середньому на 28% від тижня до тижня. Серед уроків, розміщених в відеобібліотекі, найбільш популярними стали фізкультура, англійська для п’ятикласників, всесвітня історія для 10-х класів, а також математика та англійська для 11-х класів.

Vodafone Україна

Vodafone TV саме для українського ринку – бренд міжнародний, схожі додатки є в різних країнах – користувачі Android завантажили теж більше 500 тис. разів.

У компанії повідомили, що більше 25% всього перегляду зайняла “Всеукраїнська школа онлайн”. Найпопулярнішими стали уроки для старших (10-11) класів.

Портрет користувача, констатував оператор, з початком карантину не зазнав істотних змін. Більш ніж 70% – це люди у віці 18-44. Жінки склали 64% підписників Vodafone TV. В основному фільми і програми на цій платформі дивилися жителі великих міст: Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Запоріжжя.

У топ-5 каналів на сервісі увійшли 1 + 1, “Україна 24”, “Україна”, ICTV та “Новий канал”.

Серед найпопулярніших фільмів були: “Падіння ангела”, “Донбас”, “21 міст”, “Стриптизерши” і “Полювання на злодіїв”. Серед серіалів (від HBO) популярністю користувалися: “Удар”, “Світ дикого заходу”, “Хороший доктор”, “Темні початки” і “Влада в нічному місті”.

lifecell

Кількість завантажень фірмового теледодатку цього оператора TV + серед володарів “гуглофонів” перевищила 100 тис.

За 20-26 квітня в десятку найбільш глядабельних телеканалів увійшли ICTV, 1 + 1, “Новий канал”, СТБ, “Україна”, 2 + 2, “Інтер”, ТЕТ, НТН і FOX.

Найвища активність за зазначений тиждень зафіксована під час нового випуску програми “Холостяк” (24.04 19.00 – 23:00). При цьому перегляд перевищив середній показник в пікові години в півтора рази.

Найбільшою популярністю серед абонентів lifecell, що вважають за краще дивитися фільми на мобільних пристроях, користувалися:

  1. “Фантастична четвірка” (2005).
  2. “Фантастична четвірка-2”.
  3. “Скажені весілля”.
  4. “Паркер”.
  5. “Хеллбой-2: Золота армія”.
  6. “Хеллбой-3: Відродження кривавої королеви”.
  7. “Скажені весілля 2”.
  8. “Принц Персії: Піски часу”.
  9. “П’ята хвиля”.
  10. “Гаррі Поттер і філософський камінь”.

Всі три мобільних оператора запевнили, що найближчим часом не збираються піднімати ціни на свої теле- та відеосервіси. Хіба що, відзначили в lifecell, правовласники контенту змінять його вартість. Тоді і стільниковим компаніям доведеться переглянути тарифи.

 

Leave a Comment