Важливо Новини

Техогляд повертається – чому уряд реанімує старі правила і що потрібно знати водіям

Як відомо, починаючи з 2012 року в Україні легкові автомобілі не проходили процедуру технічного огляду, що багато в чому було обумовлено корупцією при видачі талонів.

Та кожна “лафа” колись закінчується. І техогляд має всі шанси повернутися вже в нинішньому 2020 році.

Недавно було зареєстровано законопроєкт “Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту згідно з актами Європейського Союзу”, який передбачає появу нових правил, серед яких – техогляд в Україні легкового транспорту. Про це повідомляє “ТСН”, посилаючись на інформацію, яку надало Моторне транспортне страхове бюро України.

Зазначається, що в положеннях законопроєкту  йдеться про поступовий перехід до техогляду в Україні в обов’язковому порядку, введення якого планується до 2022 року.

Чому уряд повертає старі правила? За статистикою одна із 300 аварій стається через поганий стан автомобілів. Тому в уряді планують зобов’язати проходити перевірки всіх автовласників вже з 2020.

Якщо говорити про стан справ у поточному році, то обов’язковий техогляд в Україні торкнеться перш за все автобусів, вантажівок і автомобілів таксі.

Слід зазначити, що радіочастотна мітка і талон є тими засобами, завдяки яким можна буде упевнитися в дійсності технічного огляду.

Зазначимо, що обов’язковий техогляд в Україні, який має пройти технічний транспортний засіб, швидше за-все буде стосуватися:

– комерційних автомобілів (залежить від виду);

– легкових автомобілів, які старше чотирьох років (раз на два роки);

– таксі, які старше одного року (на постійній основі);

– автобусів, які старше одного року (раз на півроку);

– вантажних автомобілів до 3,5 тонн, які старше чотирьох років (раз на два роки);

– вантажних автомобілів, що перевищують 3,5 тонни, а також старших одного року (незалежно);

– тракторів, вік яких перевищує чотири роки (раз на два роки);

– автомобілів, що займаються перевезенням небезпечних вантажів, вік яких більше одного року (раз на півроку);

– мототранспорту, об’єм двигуна яких перевищує 125 куб.см, з віком більше двох років (раз на два роки);

– спецтранспорту, вік якого перевищує один рік (раз на рік).

Джерело: “Знай”

Leave a Comment