Важливо Волинь Новини

Дві тисячі за холодні батареї: мешканка ГПЗ обурена роботою «Луцьктепла»

До редакції Волинь Infa звернулася мешканка району ГПЗ. Жінка жаліється, мовляв, у квартирі батареї ледь теплі, більше холодні. 

«На вулиці поки не мінус, але за минулий місяць прийшов рахунок за опалення майже 2 тис. гривень. У нас двокімнатна квартира, двоє прописані. За що ж платити такі кошти? А що буде взимку? У квартирі дуже холодно, а в мене маленька дитина».

Лучанка звернулася до працівників ДКП «Луцьктепло», там відповіли, що температура батарей у квартирах – це прерогатива ЖЕКів або ОСББ:

ДКП “Луцьктепло” подає теплоносій до будинків із розрахунком, щоб в квартирах температура була не меншою +18 градусів“.

Працівники ЖЕКу, які приїхали на виклик, проблеми не виявили.

«Вони мені сказали, що батареї не завоздушені, вони тут ні до чого… Кажуть, в “Луцьктепла” виясняйте! Отак і перекладають один на одного. До кого ж мені звернутися?».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Старість не омине”: майже 40 років нікого не цікавила доля геріатричного пансіонату у Луцьку

Ми попросили прокоментувати ситуацію працівників ДКП «Луцьктепло», на що отримали таку відповідь:

«ДКП «Луцьктепло» постачає споживачам теплоносій, дотримуючись температурного графіка роботи джерела виробництва теплової енергії в залежності від температури зовнішнього повітря, до межі експлуатаційної відповідальності.

Межа експлуатаційної відповідальності за технічний стан теплових мереж і внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання визначається їх балансовою належністю і встановлюється по зовнішній стіні фундаменту будинку.

Тому, для налагодження циркуляції теплоносія через стояки системи теплопостачання та/або водопостачання, Вам необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинку, на якого покладена відповідальність за технічне обслуговування внутрішньобудинкової мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання будинку.

Проте, слід зазначити, що у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року (далі – Правила), споживач повiдомляє про це підприємство ДКП «Луцьктепло» в уснiй формi, за допомогою телефонного зв’язку, чи у письмовiй формi.

Представники підприємства спільно з виконавцем послуг з утримання будинків комісійно обстежують системи теплоспоживанння та/або гарячого водопостачання для виявлення причин надання неякісної послуги.

Тому, у разі надання неякісної послуги з постачання теплової енергії, просимо повідомляти підприємство по тел.77-32-30 про зручний для Вас час протягом робочого дня для проведення комісійного обстеження. Графік роботи ДКП «Луцьктепло»: з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, в п’ятницю – з 8:00 до 15:45. Обідня перерва – 13:00-13:45».

Читайте наші новини у мережі Facebook

Leave a Comment