Новини

Електронний цифровий підпис отримали 5,5 тисяч волинян

Послугами для отримання електронного ключа цифрового підпису скористались 5,5 тисяч волинян – посадові особи підприємств, фізичні особи – підприємці та громадяни.

Близько третини отримувачів електронних довірчих послуг – юридичні особи, більше половини – підприємці-фізичні особи. Про це інформує сектор комунікації ГУ ДПС у Волинській області.

Оскільки електронний формат подання звітів та листування з контролюючими органами здобуває все більше прихильників, в Акредитованому центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС подбали про можливість повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

Читайте також: Аби ліки в Україні не підробляли – упаковки маркуватимуть 2D кодом

Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити онлайн на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Для початку використання сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» платнику необхідно встановити актуальну версію безплатного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», яка доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/«За допомогою Користувача ЦСК» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Варто зазначити, що скористатися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів зможуть лише ті користувачі, які мають:

  • чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);
  • незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
  • особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Якщо Ви вперше отримуєте електронні довірчі послуги, або ж не сформували сертифікат самостійно до завершення терміну дії попереднього, варто звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДП для отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП). При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася для отриманням ЕДП, відбувається за умови її особистої присутності. Звертаємо увагу, що строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДПС – два роки з моменту їх формування.

Читайте наші новини у мережі Facebook

Leave a Comment