То все ж таки, для прибутку, для аудиторії і чи справді гівевей – справа прозора і благородна, вирішили запитати у одного з найбільш впізнаваних юзерів такої практики – фотографа Влада Кардаша.
У хлопця понад 24 тисячі підписників в інстаграм, проте сам себе він блогером не вважає.
«У мене справді цікаве й насичене життя, я не пишу ніколи про повітря і бульку з носа, я не блогер. Я просто чувак, який має прикольний інстаграм і шарить в ньому», – прокоментував Влад.
Гроші та платоспроможна аудиторія
Організація розіграшів перетворюється у дуже прибуткову штуку, коли виходиш на певний рівень. 60-70% загальної вартості, яку скидають спонсори, потрапляє в кишеню блогеру.
І отут вже важливо, наскільки грамотно він все організує, адже в цій справі багато ризиків: інстаграм може блокувати рекламу, вона може не заходити і так далі.
Профіль має бути пристосований до гівів. Є активні сторінки, на яких багато лайків, але фідбеку з розіграшів буде дуже мало, люди просто не приймають у них участь.
Є іменні гівевеї, тобто з іншими спонсорами, і такого типу розіграші набагато цікавіші. Тоді ти можеш обмінятися аудиторією з іншими і «влити» її в проект, який виступає спонсором. Наприклад, якщо це заклад, то база блогера автоматично переходить в базу клієнта, а це вже круто.
Скільки коштує гівевей
«На розіграші останнім часом не трачу грошей, мені пропонують спільні і я їх організовую. Колись організовував сам, але максимум як свою послугу. Моя послуга – фотографія, я розігрував фотосети», – згадує хлопець.
Правильно організувати гівевей може не кожен. Всі думають, що це надзвичайно легко, а це не так. Треба вміти влучно підібрати спонсорів, правильно подати рекламу і сподіватись, аби інстаграм часом тебе не заблокував.
«Це дуже великий агрегат, який важко запустити і ще важче втримати, але якшо це все робити правильно – це кращий бізнес, ніж відкриття будь-якої кафешки», – додав наостанок фотограф.