Вчителька англійської мови Луцької гімназії №4 імені Модеста Левицького Тетяна Слєпченко розкритикувала рівень освітнього онлайн проекту для учнів 5-11 класів, який стартував в Україні на час карантину.
Педагог розповіла, що більшу частину уроку англійської мови вчитель говорить українською, а підібраний матеріал не відповідає темі заняття, – пише ІА Волинські новини.
Про це вона написала у фейсбуці:
«ВЧИТЕЛЬСЬКЕ…
Налаштувалася дивитися від сьогодні онлайн уроки, які так помпезно рекламували. За сприяння Президента і Комітету ВР з питань освіти і науки, не хухри-мухри!
Хотіла повчитися чомусь новому в найкращих вчителів України, подивитися на нові ідеї реалізації комунікативного підходу…Подивилася 5 і 9 клас, на більше мене не вистачило.
1. Більшість уроку вчитель говорить УКРАЇНСЬКОЮ! Ви серйозно?)
2. Підбір матеріалу з серії “три, пухнастий, кілоджоуль”. До чого прийменники місця до висловлення вподобань на уроці 5 класу, а прикметники для опису характеру до “повторення часів” в 9 я так і не зрозуміла. Відсутня будь-яка логіка. БУДЬ-ЯКА! Методична будова уроку там само…
3. Комунікативний підхід, про який вчителям проїли по дві дірки в головах…Тут просто нічого сказати.
4. Рівень. Хлопці та дівчата з МОН, після ТАКИХ загальнонаціональних уроків ви не маєте ЖОДНОГО морального права давати дітям на ДПА і ЗНО ті завдання, які ви даєте!!! За вашою логікою завдання мають бути типу “знайдіть правильний переклад слова “patient” і не більше!
Проте, в усьому є позитивні сторони. Я страшенно горда за своїх колег, бо наші уроки інші. Від слова ЗОВСІМ. Наші учні вчаться не так. Тому і розумахи, і СПІЛКУЮТЬСЯ, і ЗНАЮТЬ.
Навіть БЕЗ підтримки Президента і Комітету з питань освіти і науки ВР)».
ВЧИТЕЛЬСЬКЕ…Налаштувалася дивитися від сьогодні онлайн уроки, які так помпезно рекламували. За сприяння Президента і…
Gepostet von Tata Sliepchenko am Montag, 6. April 2020
Зауважимо, 7 квітня вчительку математики, яка вела урок п’ятикласникам в рамках проекту «Всеукраїнська школа онлайн», спіймали на безглуздій помилці в простій операції віднімання.
Згідно фрагменту відеоуроку, який виклали в мережі, викладач допустила помилку в операції «30,2 – 2,2», і замість очевидної відповіді «28» написала на дошці «18». Причиною помилки, ймовірно, стала звичайна неуважність.