В соціальній мережі активно обговорювали випадок, що стався в одному з медичних закладів Києва. Дідусь прийшов на прийом до лікаря, але попередньо не записався. Навіть після того, як він став на коліна і благав лікаря його оглянути, медик не прийняв пацієнта. Людей обурила така поведінка. Натомість у медичному закладі розповіли свою версію подій.
Про це повідомляє ТСН.
На опублікованому в Мережі відео видно, що в черзі до лікаря-офтальмолога старенький чоловік стоїть на колінах, а поруч з ним інший. Вони між собою сперечаються.
На все це дивилася лікарка, яка вийшла на шум в коридорі. Вона пояснює чоловіку на колінах, що у неї в кабінеті пацієнтка і вона не може її вигнати, щоб прийняти дідуся та просить його не показувати документи.
«Що ж мені робити?! Я більше до вас не прийду! Я не можу, бо я не годен, не годен вже ходити», – бідкався дідусь, стоячи навколішках.
Лікарка зачиняє двері, а дідусь піднімається з колін і кволо відходить до вікна. Користувачів соціальних мереж обурила така поведінка.
В медичному закладі, де стався конфлікт журналістам повідомили, що на прийом до лікарів всі зараз приходять за електронним записом, але в коридорі стоїть людина за ургентною допомогою, то таким людям ніхто не відмовляє.
«Цей літній чоловік 1935 року народження, він проживає на вулиці Єреванська. Поруч, на тій же вулиці, є наша філія та офтальмолог, до якого він міг звернутися з самого ранку та отримати допомогу, але дідусь чомусь прийшов аж на проспект Лобановського, подолавши значно довший шлях. Крім того, дідусь, в такій же манері відвідав сімейного лікаря. Перед кабінетом офтальмолога він впав на коліна, вимагав прийняти його без запису та негайно», – розповіла Ольга Поліщук, в. о. директора КНП «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району Києва.
У закладі кажуть, що лікар-офтальмолог почувши крики, вийшла в коридор, щоб заспокоїти пацієнтів. Вона попросила відвідувача зачекати.
«Пацієнт прийшов до медичного закладу о 14:40, а в 15:02 в Helsi вже було зазначено, що лікар його прийняла та створила ургентну картку. До речі, у лікаря, на той момент закінчився прийом і вона вже не мала права приймати пацієнтів. Але лікар не відмовила дідусю», – пояснює Ольга Поліщук.