На сьогодні, найбільш актуальною темою повсякденного Луцька є проблема діяльності підприємства «Сitycard» та електронні квитки. Жителі, створюючи черги на громадських зупинках скаржаться на повільний або ж взагалі відсутній режим громадського транспорту. Окрім того, відомо чимало випадків, коли трапляються технічні проблеми у функціонуванні автомату.
З чим це пов’язано і чи довго буде продовжуватися подібне журналісти Волинь infa з’ясували з перших вуст у Ярослава, представника компанії «Сitycard».
- Чому трапляється технічні збіги у терміналах? (Під час розмови нагадуємо, відомий усім нашумівший випадок, коли жінка поповнила картку, гроші були потраплені до автомату, але не були зараховані на картку? Нагадаємо, в кінці потерпілу працівники «Сitycard» звинуватили у нечесності).
Зазначаю, що по системі видно усе: чи поповнювалася картка чи ні. Якщо людина не пред’являє чека – вірити на слово ми не можемо. Необхідно мати проплату. Я більше буду довіряти техніці, аніж людям. Погоджуюсь з тим, що з нашої сторони в плані функціонування терміналів присутнє недопрацювання. Якщо є наявна проплата – кошти повертаються.
- Що робити, якщо картку мешканець забув поповнити, а готівку водій громадського транспорту відмовляється приймати?
Міська рада спільно з перевізниками розробила певний механізм: незабаром у тролейбусах, маршрутних транспортних засобах буде функція, яка передбачає купівлю у водія вже поповненої картки. Крім того, у всіх «сітікардівських» терміналах є функція «QR-коду», тобто це одноразові талони, які дійсні до двох діб. Ними як і карткою можна розраховуватися в такий спосіб: приклав «QR-код», це зчитав валідатор і відповідно після цього цей одноразовий квиток стає вже недійсним. Тому щодо цього проблем не існує.
- Що діяти, якщо відбулася згуба картки або у зв’язку з певними обставинами «картка лучанина» була відсутня у власника?
Якщо це персоналізована картка, зокрема: пільгова, учнівська, картка учасника бойових дій, тоді житель перерахованих категорій повинен звернутися до головну офісу «Сitycard» та повідомити про втрату. Відповідно, ми у базі даних зможемо переглянути усю інформацію, переглянути баланс та відновити кошти. Проте наступну картку лучанин мусить придбати за кошти у розмірі 35 гривень.
До слова, пан Ярослав який власноруч встановлює обладнання, яке використовується у громадському транспорті, розповів про цікаву функцію, яку пропонує «Сitycard». У разі недостатнього залишку коштів, пасажир може взяти одну поїздку в борг, зателефонувавши на гарячу лінію «Сitycard», який вказаний на звороті картки. При здійсненні наступного поповнення – кошти відмінусуються за таку «безкоштовну» поїздку. Така послуга має назву «Акт добровільної згоди». Можна багато розповідати про цю реформу громадського транспорту, яка спричинила вибух емоцій та розпачу.
«Підслуховуючи» розмови у маршрутах загального користування, реакція жителів неоднозначна: одні скаржаться на нововведення, інші – за вірне рішення врегулювання податків щодо транспортних засобів, пільговиків обурює перевірка наявності посвідчення ,а жінка похилого віку не може збагнути, як користуватися «карткою лучанина», просячи допомогу у молоді.
«Залишилася одна лише маршрутка №31, добиратися додому важко,особливо після 19 години, маршрутку можна чекати понад пів години. Щодо проїзду – люди дозволяють собі розраховуватися готівкою» – зазначає Олександр, житель села Тарасове. « Як відомо, у нас припинено перевезення за автобусними маршрутами № 9, 9- а. Чекати маршрутку приходиться довго, а коли потрапляєш до транспорту – існує велике скупчення людей, у зв’язку з подібними обставинами, не дивно що, люди можуть їхати « зайцем» – нарікає мешканка ЛПЗ Наталія.