Міська рада нарікає на перевізників, а ті в свою чергу чекають підвищення ціни на проїзд.
Перевізник Олег Колесник обслуговує два міських маршрути. Обґрунтувань, чому варто збільшити ціну проїзду, у нього не бракує: здорожчало пальне, зменшився пасажиропотік, зношуються автобуси.
“Не до кінця ми бачимо ті кошти, які отримуємо, можливо, вони осідають в кишенях водія, давайте ми вибілимо економіку і, можливо, тариф залишиться 6, а, можливо, стане 10”, – каже перевізник Олег Колесник.
Навіть про тариф у 8 гривень міська влада чути не хоче, допоки обіг коштів перевізників не стане прозорим.
“Готові їх (автобуси, – ред.) продавати і зупиняти цей бізнес”, – каже Олег Колесник.
В економістів муніципалітету свої причини. Стверджують: перевізникам, ймовірно, не вигідно переводити розрахунки за проїзд у безготівкові.
“Кількість придбаних нових е-карток в оператора зросла. Якщо до цього була кількість валідації до 80 тисяч, то останні кілька днів – 105-106 тисяч”, – ділиться Борис Смаль, директор департаменту економічної політики Луцькради.
Головний транспортник міста Володимир Степанов перед членами виконкому звітує про пів сотні приписів на перевізників і систематичні скарги лучан.
“Має працювати 165 автобусів щоденно на маршрутах, а в нас працює 145-150. Розклади і графіки руху, доїзд до кінцевих зупинок – теж болюче і актуальне питання”, – пояснює Степанов.
Затверджувати тарифи на пасажирські перевезення має виконавчий комітет. Його новообрані члени до проблеми підійшли ґрунтовно. Обіцяють спитати з кожного перевізника, тому з усіма проведуть діалог. За це й проголосували.