Важливо Волинь Інтерв’ю Новини

«Задум створення пончиків переслідував мене усе життя,» – Володимир Окладний

Володимир Окладний – пекар – аматор, який започаткував власну улюблену справу, створивши cімейну пекарню  «Пончик Express»,  що на вулиці Лесі Українки 26, на чолі з коханою дружиною Вікторією.
Про технологію та попит пончиків у Луцьку журналістам  «Волиньінфа» розповіло відоме сімейне подружжя Окладних.

Як Ви почали займатися випіканням пончиків? Що слугувало для цього?
Задум створення пончиків переслідував мене усе життя. Чому саме пончики? Мені здалося, що це один із найпростіших способів започаткувати свою власну справу. Тим паче, це втілення відносно невеликих витрат, а продукт, який створюється – є доступним будь – кому. Також цінова політика розрахована на широкі маси, а значить, ця сфера може приносити непоганий прибуток  – ділиться Володимир Окладний.

З якими труднощами приходиться часом зіштовхуватися?
Безумовно, труднощі присутні. Загалом, усі люди які мають справу з борошном знають, що усе мінливо: сьогодні тісто виходить, а завтра – ні. У нас виробництво пончиків створюється за класичним рецептом, без особливих додатків. Основне, що використовуємо: яйця, дріжді, борошно. Я розумію, чому нині пончики – «донати»,  якими смакують на Заході, виробляють пекарі не борошна, а з готової суміші. Вважаю, що простіше працювати з подібною сумішшю, вона є дорожчою, але якісною – розповідає пан Володимир

Чи бували замовлення, які запам’ятовувалися? Над яким дійсно прийшлося попрацювати – над оформленням чи рецептом?
Скажімо так, рецепт не змінюється, незважаючи на замовлення.

Де берете ідеї? Що Вас надихає?
Надихає життя! Зізнаюсь, з самого початку мав намір робити звичайнісінькі пончики, які «родом з дитинства».

Чи можете впевнено називати себе повноцінним кондитером?
Кондитером, мабуть ні, а пекарем – так – повідомляє Володимир Окладний.

Що важче: вчитися чи навчати інших пекти?
Визнаю, навчати. Це велика відповідальність, навчати інших.

Які Ваші смаколики користуються особливим попитом?
Я не можу визначити щось конкретне. На кожен продукт – свій купець. Ми робимо пончики, які розраховані на різних споживачів.  До прикладу, якщо ми пропонуємо  класичні пончики без усіляких начинок, – це розраховано на категорію старшого покоління. Зокрема, це люди, які пам’ятають смак з Радянського Союзу, порівнюючи смаколики з Ялти, Сімферополя, Чернівців, відомого Хрещатика. Як відомо, ця випічка була відомою близько 60 років тому, оскільки на той час, саме такі пончики користувалися попитом. А ось щодо глазурованих пончиків та інших кольорових оздоблень, їх полюбляє діти та молодь, називаючи  «донати». У нашому асортименті також присутні пончики з начинкою. На мій погляд, це універсальні смаколики, які до вподоби усім  – зазначає Володимир Окладний.

Ви сприймаєте критику?
На мою думку, критика буває конструктивною, а часом – і ні.  Я визнаю, коли покупець продуктивно щось зазначає. Окрім цього, не приховую, що часом пончики можуть вийти жирнішими, ніж зазвичай.  Проте, коли кажуть без аргументовано, що вони несмачні – тоді таку я критику не сприймаю. До слова, наші смаколики й справді мають чудовий смак, покупці частенько порівнюють їх з «бабусиними».

Ваша думка, що очікує кондитерську індустрію в майбутньому? Що зміниться наприклад через 5 років?
Я вважаю, що ця індустрія розвивається стрімко. Чесно кажучи, мені важко відповісти, що буде далі, але я впевнений, що згодом буде чимало конкуренції.

Як Ви себе рекламуєте: інтернет, візитка, тощо?
Найкраща, перевірена для нас реклама – це промоутери, які працюють біля нашого закладу і запрошують посмакувати солоденьким, роздаючи «приваблюючі»  флаєри. Можна завітати до нас придбавши будь – який гарячий напій і отримати безкоштовно пончик у подарунок.  Додаю, люди, які приходять до нас, куштуючи наші витвори, діляться враженнями з іншими – додає Володимир Окладний.

Безумовно, ми маємо сторінки у соцмережах, зокрема: у інстаграмі та фейсбуці. На мою думку, реклама повинна спонукати.
До слова, нещодавно до дня Святого Миколая ми робили акцію, яка вбачала виграш коробку пончиків за малюнок на тематику Чудотворця і смаколиків. Найкращих вибирали за допомогою активного голосування.  У день нагородження «Миколай» особисто вітав діток та запрошував усіх охочих на свято. Проте, були й такі, які соромились або байдуже проходили повз. Люди сприймали захід двояко. Наша ціль була зацікавити дітей та «витягнути» їх з віртуального сучасного світу. Утім, чимало дітлахів спробували себе у ролі художників, співаків, поетів, і це справді вражає! – зазначає Вікторія Окладна.

В нашій діяльності – найголовніше якість.  Ми дуже довго шукали каву, і не припиняємо цей процес і досі. Чимало часу працювали над рецептом пончиків, додаючи щось, або ж – навпаки.  Колись починали створювати  з олії, тепер – ми працюємо за допомогою фритюрного жиру. Це професійна річ, який не шкодить для здоров’я. Процес вдосконалення якості у нашій справі триває, і споживачі це помічають.
До слова, ми неодноразово чули приємні відгуки, що наше какао найсмачніше на вулиці Лесі Українки, і це нам на втіху. Наша конкурентна перевага – якість. Ми не хочемо робити так, як роблять чимало закладів: спочатку вони пропонують якісний продукт, а потім починають економити, щоб відсоток заробітку був більший. Я принципово  проти цієї політики. Ми намагаємось бути кращими і  щодня рухаємось вперед – ділиться пекар Володимир Окладний.

 Чи існує для Вас табу у кулінарії?
Я не буду додавати у тісто шкідливі домішки, або суміші, які мені невідомі. Нам пропонували звичайні дешеві барвники, однак ми користуємось німецькими, нехай навіть дорожчими, проте ми впевнені за якість. Якщо ми використовуємо смакову есенцію закордонного виробника – нам відома ступінь її якості, порівняно з вітчизняною – повідомляє подружжя Окладних.

Яка  найсильніша сторона Вашого закладу?
Безумовно, орієнтація на клієнта. Також, велике значення надамо цінам. Вони в нас доступні. У нашій пекарні ви маєте можливість  придбати пончик всього лише за 5 гривень. Безумовно, чимало охочих приходить до закладу, аби просто поспілкуватися на будь – які теми.

Подальші плани?
Нині ми маємо намір до дня закоханих створити конкурс на найкраще відео – зізнання. Воно полягає у тому, щоб закохані на весь світ розповіли «за, що вони кохають, поважають, один одного» -розповідає подружжя Окладних.

До слова, бажаючі повинні розмістити подібні відео на власній сторінці у соцмеражах, позначивши підпис закладу або на сторінці  «Пончик Express». Переможці  отримають коробку з кольоровими пончиками. Нагородження буде тривати 14 та 15 лютого.

Побажання читачам «Волинь infа»?
Я хочу побажати якісної журналістики та інформації. Здоров’я, та всього найкращого – зичить Володимир Окладний.

А я зичу усім, не порівнювати себе з «пончиками», як це роблять чимало наших покупців…
Окрім цього, ставитися до їжі простіше, як це має бути належне. Не перейматися, що від одного пончика, можна набрати вагу – це лише вигадка. Також  споживати смачну їжу, вести здоровий спосіб життя, і дозволяти собі їсти пончики! – сміється Вікторія Окладна.

 

АНАСТАСІЯ НІКОЛАЄВА

Leave a Comment