Від кількості зареєстрованих залежить фінансування територіальної громади.
Мешканців Любешівської ТГ просять перевірити, чи внесені їхні дані до реєстру громади. Адже кожен зареєстрований житель громади — це кошти для освіти, медицини та доріг. Про це йдеться на сайті Любешівської селищної ради.
Від 2026 року фінансування з державного бюджету для потреб громад (освіта, медицина, соціальний захист) буде нараховуватися відповідно до кількості людей, зареєстрованих у Реєстрі територіальної громади.
Тобто, чим більше офіційно зареєстрованих осіб у громаді, тим більше коштів вона отримає на розвиток населених пунктів, дитсадків, шкіл, лікарень, доріг.
ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ?
Перевірте, чи ви зареєстровані за місцем проживання в Реєстрі територіальної громади.
- Отримайте Витяг з Реєстру в ЦНАПі, у старости або самостійно через портал «Дія».
Якщо не можете сформувати Витяг — зверніться до ЦНАПу чи старости з паспортом (або свідоцтвом про народження для дітей до 14 років), ідентифікаційним кодом і будинковою книгою.
Якщо ви не зареєстровані за місцем проживання — обов’язково зареєструйтесь у ЦНАПі, в старости або на віддалених робочих місцях адміністраторів.
