Волинь Новини

У Шацьку організували освітній хаб для вчителів

Як стало відомо, відбулася перша зустріч освітнього хабу в Шацьку  для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Про це інформують у Центрі професійного розвитку педагогів Шацької громади, передає Район. Шацьк.

«Педагогічний досвід – випробуваний часом» – такою була тема зустрічі, яка відбувалася 21 лютого.

Тривалий період роботи закладів освіти у дистанційному форматі привів і до зменшення кількості очних зустрічей, на яких педагоги змогли б продемонструвати власне професійне зростання, обмінятися підходами, способами організації професійної діяльності та презентувати власний педагогічний досвід, випробуваний часом.

Бажання поділитися «родзинками успіху» виявили три педагогині, адже у кожного вчителя є свої секрети, які визначають методику викладання й абсолютно не схожі на стиль інших. Всі вони атестуються у 2022/2023 навчальному році.

Учителька Острів’янської гімназії Галина Хацько атестується на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії». Вона презентувала свій досвід «Форми та методи роботи в початкових класах Нової української школи». Під час  виступу Галина Миколаївна свою увагу акцентувала на тому, що вірно підібрані форми роботи є одним з головних засобів систематичного й швидкого засвоєння учнями знань. Адже, важливо, щоб школярі вчилися із цікавістю та  задоволенням. Матеріал підготовлений для презентації досвіду допоміг продемонструвати різноманітність форм та методів роботи педагога з дітьми під час повсякденної роботи.

Наталія Кулик, вчителька Смоляро-Світязької філії ОЗ «Світязький ліцей», атестується на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» та присвоєння педагогічного звання «старший учитель». Педагогиня ділилася власним досвідом участі у проходженні сертифікації. Свій виступ Наталія Вікторівна провела у формі інтерактиву, на якому залучила до активної участі всіх присутніх. Вона використовувала рольову гру  «Шість капелюхів мислення» Едварда де Боно. «Одягаючи» капелюх певного кольору, учасник грає певну роль, відповідаючи на питання з певної точки зору. Задля актуалізації знань учасників про сертифікацію  вчителька застосувала кубик Блума – інтерактивний прийом для розвитку критичного мислення. Тема викликала у присутніх жваве обговорення, оскільки Наталія Вікторівна, успішно, разом із колегами по філії пройшла сертифікацію у 2021 році.

Наступною учасницею, яка демонструвала свій досвід була Лариса Петрина, вчителька початкових класів Пульмівського ліцею, яка атестується на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії». Лариса Олександрівна висвітлювала тему роботи з першокласниками  «Граємося, навчаємося – досягаємо успіху!», яку презентувала на прикладі проведення тижня «Моя Батьківщина – Україна».  До кожного дня була підібрана підтема, яка наскрізно інтегрувалася на всіх уроках протягом навчальних занять. Діти були не просто спостерігачами, а активними учасниками, які готувалися, підбирали  інформацію, вчилися висвітлювати дану тематику на прикладі особистих знань. Чітко і влучно були підбивати підсумки навчального тижня, який був сповнений любові до рідного краю, України та її звичаїв і символів.

На закінчення зустрічі консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталія Ничая, ознайомила присутніх із наказом Міністерства освіти і науки від 30 вересня 2022 року № 869 «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти й педагогічних працівників у 2022-2023 роках (1 клас)». Вона окреслила основні кроки, які необхідно зробити перед тим, як здійснити вибір посібників та підручників для 1 класу. Наталія Вікторівна, наголосила на особливостях цьогорічного вибору, ознайомила з ресурсами на яких можна переглянути оригінал макети та онлайн-презентації авторських концепцій підручників та посібників.

Учасники запланували організувати ще одну онлайн-зустріч для остаточно обговорення та формування замовлення.