Волинь Новини

У Луцьку водій автобуса обізвав дідуся через несплату за проїзд

У одній з луцьких маршруток водій вимагав оплати за проїзд та обізвав пасажира «дурним», – пише ІА Конкурент.

Допис про це опублікувала у фейсбуці Влада Чечотка, де розповіла про те, що у маршрутці №31 один із пасажирів для оплати скористався пенсійною карткою CityCard, яка надає право безкоштовного проїзду тільки в тролейбусах. Водій же вимагав оплату і в ході розмови обізвав його.

Скриншот дописуСкриншот допису

Зі слів Влади, яка була свідком цієї ситуації, дідусь не мав змоги оплатити проїзд.

«Зайшов доволі старенький дідусь який напевно переплутав транспорт і не мав змоги оплатити проїзд (ніби в його був проїздний на тролейбуси) водій в свою ж чергу на дуже підвищених тонах і з криками почав доносити цьому дідусю, що він не збирається платити за його проїзд так як його вже зафіксувала камера, а оплати так і не було. Дідусь сказав, що вийде на насупній ж зупинці, а водій і далі кричав про оплату і що він не буде платити за пасажира, а потім від його пролунала фраза: «ви шо дурний»», – йдеться в дописі.

Після цього, як пише Влада, втрутилась вона: оплатила проїзд за дідуся і зробила зауваження водієві, що той не має права так спілкуватись із людиною, тим більше обзивати його дурним. Водій, за її словами, не вибачився і далі обурювався, що він не збирається платити за пасажира зі свого гаманця.

Через цей випадок Влада Чечотка звернулась зі скаргою до міської ради:

«Я розумію позицію водія, можливо від його вимагають тієї оплати, але ніхто не має права ображати людину, тим більше похилого віку. Можна було спокійно вирішити цю ситуацію. З великими зусиллями я все таки зв’язалась з міською радою і зафіксувала цей випадок. Надіюсь, що буде якесь вирішення цієї ситуацї, але розголос думаю не завадить».

На думку дівчини, транспортному відділу Луцька потрібно ретельніше ставитись до підбору водіїв, бо ціна проїзду зросла, але умови проїзду ті ж самі, а то й погіршуються.

Журналісти сайту новин Луцька та Волині «Конкурент» звернулись за коментарем до перевізника «Транс Сіті», який обслуговує цей маршрут.

Диспетчер Сергій розповів, що скарг до них не надходило, але про ситуацію він дізнався з соцмереж:

«Я в інтернеті прочитав, водія питав. Ситуація була така, що зайшов пасажир, взяв пенсійну картку, яка для тролейбусів йде, типу оплатив і пішов собі сів. Водій зробив йому зауваження, що ця картка не проходить: «То тільки в тролейбусах, платіть за проїзд». На що він відповів: «Я пенсійною карткою оплатив». Він йому пару разів казав про оплату. Він йому каже: «Мені все одно, я спішу». Водій не витримав каже: «Ви шо якісь неадекватні, чи що?». Тоді вже почала якась дівчина молода захищати того пасажира, я це розумію».

В той же час, зі слів представника ТОВ «Транс Сіті», водії часто стикаються із ситуаціями, коли пасажири намагаються уникнути оплати за проїзд:

«Зрозумійте, що за день таких буває більше, ніж 20 чоловік. Я сам час від часу їжджу і бачу, що робиться. Діти взагалі не платять, пенсіонери теж дивляться, як тебе намахати, то водії не витримують просто, бо це вже йде нагльож. Контролери ходять, але рідко, вони не встигають по всіх автобусах, бо їх мало. Водії ж мусять сваритися, а люди зараз обурені, бо проїзд підняли, і до водіїв чіпляються – вони лишаються завжди крайні».

Попри це, диспетчер запевнив, що бесіду стосовно цього випадку із водієм провели і наголосили, що таке спілкування з пасажирами неприпустиме.

Лишається сподіватись, що таких ситуацій більше не виникатиме, а водії та пасажири будуть відповідально ставитися до своїх обов’язків під час поїздок.