У Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку оновили “Мобільну валізу”, якою користуються маломобільні жителі громади. Це — послуга з надання адмінпослуг із пересувним обладнанням.
Про це Суспільному розповіла заступниця директора міського департаменту Тетяна Книш. “Мобільна валіза” функціонує багато років, а місяць тому, зі слів посадовиці, оновили обладнання для поліпшеної роботи.
29 серпня адміністраторка ЦНАПу надала послугу для 84-річної лучанки — зареєструвала місце проживання її хворої доньки безпосередньо вдома. Це — перша адмінпослуга за місяць, відколи цифрову валізу.
“Є люди, яких привозять до ЦНАПу їхні рідні машиною, до них виходить адміністратор, перевіряє документи, уточнює запит і надає папери на підпис. Адже не всі хочуть, щоб чужа людина заходила додому. Є категорії, які консультуються і ми пропонуємо скористатися “Мобільною валізою”, — сказала Тетяна Книш.
Що таке “Мобільний адміністратор”
“Мобільний адміністратор” — це сервіс, створений для тих, хто має обмежені можливості у пересуванні: ветеранів війни, людей з інвалідністю, старшого віку та інших.
Мобільна валіза має все необхідне для обслуговування: ноутбук, сканер, принтер, вебкамеру, зчитувач безконтактних карток, мобільний модем і павербанк. За допомогою цього обладнання можна отримати майже всі адмінпослуги, крім оформлення біометричних документів та заміни водійського посвідчення.
Як скористатися послугою “Мобільним ЦНАПом”
Щоб викликати “Мобільного адміністратора” з Луцького центру надання адміністративних послуг, потрібно зателефонувати за номером (0332) 777 888 або звернутися безпосередньо до ЦНАПу для узгодження деталей.
Графік роботи філій ЦНАПу в Луцьку та віддалених робочих місць можна переглянути за посиланням.
Довідково: ЦНАП у місті Луцьку отримав “Мобільну валізу” в рамках програми міжнародної технічної допомоги “Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)”, що фінансується Урядом Швейцарської Конфедерації.
