У Луцьку провели черговий моніторинг громадського транспорту, спрямований на оцінку доступності для людей, які пересуваються на колісних кріслах. Підчас моніторингу зафіксували низку проблем, з якими стикають люди з інвалідністю, які користуються громадським транспортом.
Читайте також: У Луцьку відкривають ще один суперамркет АТБ: де саме
Про це повідомляє ветеран, голова ГО «Зруш скелю», радника міського голови з питань інклюзії та мобільності на громадських засадах Євген Сивопляс.
Водій автобусу №25 не вийшов на зупинці, щоб допомогти жінці на колісному кріслі дістатися в салон. Так само й у тролейбусі №12 водій не вийшов, залишивши пасажира на зупинці.
У тролейбусі №15а водій спробував зупинити транспорт біля стовпчиків для того, щоб відкинути апарель – похила площина, по якій може заїхати крісло. Але водію це не вдалося. Тому він разом з пасажирами допомогли жінці з інвалідністю потрапити в тролейбус без використання апарелі.
За словами Євгена Сивопляса, водії більшості автобусів і тролейбусів надавали допомогу пасажирам на колісних кріслах, або в їх транспорті працювала апарель.
У тролейбусах №4, №15 та в автобусах №9, №11, №22, №24, №32 водії не мали проблем із наданням допомоги.
Моніторинг показав позитивні результати у більшості випадків, але й виявив недоліки, які вимагають уваги для покращення доступності громадського транспорту.
Читайте також наші новини у Facebook