Новини

Приходитимуть кожні три місяці: в Україні змінили правила повірки лічильників води

Цього року в Україні запрацювали нові правила щодо обслуговування лічильників води у багатоквартирних будинках.

Читайте також:Небесне військо поповнив ще один Герой з Волині

Йдеться про впровадження додаткового контролю правдивості  переданих споживачами показників та перевірку коректності роботи приладів обліку.

Нові вимоги до перевірки лічильників у 2025 році

Перевірки лічильників проводитимуться кожні три місяці.
Мешканці повинні забезпечити доступ до приладів обліку представникам комунальних підприємств.
Повідомлення про перевірку надходитимуть заздалегідь: особисто під розпис, рекомендованим листом, у вигляді SMS або іншими способами, що дозволяють підтвердити його отримання.
Якщо споживач не може бути присутнім у вказаний час, він має повідомити про це комунальне підприємство та домовитися про іншу дату перевірки. Це потрібно зробити протягом трьох днів з моменту отримання повідомлення.

Що буде, якщо відмовитися від перевірки?

Відмова у доступі до лічильника або недопуск контролерів до квартири можуть призвести до адміністративних санкцій. Крім того, постачальник води має право перевести нарахування плати за воду за загальними нормами споживання, а не за показниками лічильника.

Але є важливе але, пов’язане з дією воєнного стану.

На період дії воєнного стану та три місяці після його завершення перевірки лічильників води можуть бути відтерміновані відповідно до законодавства про особливості роботи засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного стану.

Після завершення цього періоду комунальні служби відновлять перевірки в повному обсязі. У разі неможливості забезпечення доступу до приладів обліку без поважних причин споживачі можуть бути оштрафовані або їм буде здійснено нарахування плати за нормами споживання, а не за фактичним споживанням.

Читайте також наші новини у Facebook