Волинь Новини

Захист прав споживачів на Волині: на що люди скаржаться найчастіше

З початку року до Держпродспоживслужби у Волинській області надійшло 59 скарг від людей, котрі купували товари чи отримували послуги. Звернення надходили як від волинян, так і жителів інших регіонів.

Читайте також: У Луцьку рятувальники допомогли дівчині, яка не могла зняти з пальця каблучку

Про це Суспільному розповіла речниця Держпродспоживслужби у Волинські області Аліна Вітинська.

Фахівці Держпродспоживслужби Волині реєстрували звернення, які надходили з Києва, Івано-Франківська, а також Тернопільської, Львівської, Сумської, Дніпропетровської і Харківської областей.

“Це скарги від споживачів, які купували товари у Луцьку або на Волині. Тобто якщо суб’єкт господарювання розташований у Волинській області, а покупець в іншій”, — зазначила Аліна Вітинська.

Також скарги отримували від лучан і жителів Луцького, Володимирського і Ковельського районів.

Захист прав споживачів: основні принципи

Серед основних прав споживачів відповідно до закону України “Про захист прав споживачів” визначені права на:

  • захист своїх прав державою;
  • належну якість продукції та обслуговування;
  • безпеку продукції;
  • необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент, її виробника (виконавця, продавця);
  • обслуговування державною мовою;
  • відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції);
  • звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав та інше.

Куди звертатися волинянам для захисту прав споживачів

Звернення приймають онлайн на вебсайті Держпродспоживслужби Волині (зразок заяви). Також можна написати на електронну пошту post@voldpss.gov.ua, надіслати лист поштою за адресою: 43027, м. Луцьк, вул. Поліська Січ, 10 або подати усне звернення за номерами телефонів (044)-364-77-80 (гаряча лінія) або (0332) 28-06-91 (Головне управління).

Читайте також наші новини у Facebook