ТОВ «Волиньелектрозбут» звертається до АТ КБ «ПриватБанк» щодо відновлення інформування клієнтів про суми до сплати за електроенергію.
Читайте також: Повідомили, як на Волині покарали домашнього тирана
Відповідне повідомлення опублікували на сайті ТОВ “ВЕЗ”, – пише ВолиньUA.
З 1 жовтня користувачі сервісу Приват24 на Волині втратили доступ до актуальної інформації про оплату за спожиту електроенергію, що створює незручності для споживачів. Клієнти «ПриватБанку», на відміну від клієнтів інших фінансових установ в області, змушені докладати низку додаткових зусиль, щоб дізнатися суму рахунку та оплатити її.
«Піклуючись про всіх своїх споживачів, ТОВ «Волиньелектрозбут» завчасно, ще навесні, розпочало переговори з банками щодо умов приймання платежів через зростання тарифів на електроенергію з 1 червня. Всі інші партнери, включаючи «Ощадбанк» та «Укрпошту», знайшли компромісні рішення і продовжують надавати актуальну інформацію своїм клієнтам», – йдеться на сайті «Волиньелектрозбуту».
Проте «ПриватБанк» не пішов на компроміс. Це й призвело до того, що в однойменному застосунку, терміналах та касах банку зникла актуальна інформація про рахунки за електроенергію.
ТОВ “Волиньелектрозбут” висуває такі пропозиції:
- Відновити інформування клієнтів у «Приват 24» про суми до сплати за електроенергію.
- Прийняти запропоновану «Волиньелектрозбут» та погоджену іншими фінансовими установами форму обміну даними для відображення актуальної інформації.
- Забезпечити зручність оплати для споживачів, щоб уникнути штучних боргів, втрати субсидій та відключень від мережі.
Спираючись на роки партнерських відносин, енергетики закликають «ПриватБанк» повернути повноцінний доступ до сервісу Приват24, забезпечити якісне обслуговування споживачів та не порушувати безперебійну роботу економіки у складний для країни час.
Читайте також наші новини у Facebook