У групу оперативного реагування «15-80» за місяць лучани зверталися понад півтори тисячі разів.
Читайте також: Пориви вітру – до 20 м/с: на Волинь насувається негода
Про це на розширеній нараді у міського голови Ігоря Поліщука 8 жовтня повідомила директорка департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона зазначила, що на понад тисячу дзвінків адміністратори центру надали усні роз’яснення. Про це йдеться на сайті Луцькради.
Вони стосувалися подачі документів про відшкодування збитків за пошкоджене майно, компенсації за житлово-комунальні послуги, придбання індивідуальних контейнерів для збору сміття мешканцями приватного сектору, актуалізації персоніфікованих пільгових електронних квитків, графіку роботи ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг.
159 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. До ДКП «Луцьктепло» надійшло 74 звернення. Через відсутність гарячого водопостачання зверталися мешканці з таких адрес: Ніла Хасевича, 6, Героїв Добровольців, 6, Кравчука, 26 а, 36, 38, Відродження, 49, Дубнівська, 12, Загородня, 4, Гетьмана Мазепи, 49. Щоправда, понад два місяці без гарячого водопостачання залишаються мешканці будинків на проспекті Соборності, 1 та 1 а, де проходить транзитна туба до будинку, 55, що на проспекті Відродження.
67 звернень надійшло до департаменту муніципальної варти. Мешканці вулиці Кривий Вал скаржилися на встановлення звукопідсилюючої апаратури, турбувало жителів вулиці Державності та Новочерчицької неприбране зрізане гілля після чистки ліній електромереж.
До КП «Луцькводоканал» передали 53 звернення. Працівники підприємства протягом звітного місяця провели заміну ділянки водопровідної мережі на вулиці Кравчука 42, Конякіна 11 а, ліквідували прорив водопроводу біля фундаменту будинку на вулиці Кравчука, 18. Також щоденно проводять роботи для прочистки мереж зовнішньої каналізації.
48 звернень надійшло до відділу транспорту. Скарги були на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, порушення водіями правил дорожнього руху та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло.
Ще 13 звернень щодо великого інтервалу руху, недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах, грубої поведінки водіїв переадресовано до КП «Луцьке підприємство електротранспорту».
До ПрАТ «Волиньобленерго» скерували 43 звернення про відновлення електроенергії в житлових будинках, що на проспекті Соборності, 24, 34, вулицях Волоноваська, 28, Виробнича, 51, Будівельників, 5, Шевченка, 30 (приміщення інфекційної лікарні), Ковельська, 177, село Зміїнець вулиці Приміська, 29, Озерце, вулиця Незалежності, 4.
23 звернення стосувалися роботи комунального підприємства «Луцьксвітло». Протягом вересня працівники підприємства відновили освітлення на проспекті Соборності, 19а, 30а, 32а, Відродження, 10, вулиці Дубнівська, 12, селі Великий Омеляник у напрямку вулиці Володимирської, 14. Також налагоджено роботу світлофорних об’єктів на вулиці Захисників України, 39, на перехресті вулиць Стрілецька – Вишків.
До Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс» надійшло 14 звернень щодо встановлення контейнерів для пластикових пляшок, заміна сміттєвих контейнерів, прибирання та дезінфекції контейнерних майданчиків.
19 звернень переадресовано у відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (усі звернення стосувалися облаштування укриттів, доступу до них).
До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передали 10 звернень. Про перебої в роботі підйомників повідомляли жителі вулиць: Кравчука,2, Сухомлинського, 4а, Архітектора Метельницького, 2.
Шість звернень надійшло до КП «Ласка». На безпритульних тварин жалілися жителі вулиць: Вячеслава Хурсенка, 48, Стрілецька, 53, Захисників України, 45, проспекту Соборності, 15.
Протягом вересня до відділу екології передано 13 повідомлень (неприємні запахи у повітрі скаржилися жителі з вулиць: Набережна,10, Гулака-Артемовського 3-5, Світла, 3, Новочерчицька 5).
На адресу керівництва міської ради надійшло 472 звернення (зверталися люди, які потерпіли від ворожого обстрілу будинку на проспекті Відродження, 18). На онлайн прийомі міського голови найбільше жителі зверталися із проханнями про проведення ремонту прибудинкових територій та їх благоустрою, зрізання дерев та іншого.
Пʼять колективних скарг надійшло від мешканців на погіршення умов проживання, внаслідок шуму від роботи закладу «Білий налив» (вулиця Лесі Українки, 23). Міський голова Ігор Поліщук наголосив на посиленні патрулювання працівниками муніципальної варти території навколо закладів «Білий налив» та «П’яна вишня». Також Ігор Поліщук звернувся до працівників патрульної поліції щодо наведення порядку на Театральній площі, де молодь часто розпиває спиртні напої та порушує громадський спокій.
Продовжують надходити звернення від учасників бойових дій щодо виділення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (34). Також порушуються питання стосовно ремонту доріг (12), надання матеріальної допомоги на лікування (7), забезпечення пільгового проїзду у громадському транспорті (8) тощо.
Читайте також наші новини у Facebook