Лучанка придбала випічку з тарганом у мережі магазинів SPAR.
Читайте також: Якою була вулиця Лесі Українки у Луцьку 100 років тому (Ретрофото)
Про це журналісти сайту новин Луцька та Волині «Конкурент» дізналися зі сторінки жінки у Facebook.
«Купувала за бонуси, прийшла робити повернення. Обіцяли, що кошти повернуться на бонусну карту, проте пройшов вже майже тиждень», – коментує постраждала у дописі.
Опісля лучанка написала відгук у додатку, проте на ситуацію відреагували лише опісля публічного повідомлення.
«Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Ми перевіримо, чи було дотримано усіх технологічних процесів, стандартів роботи з програмою лояльності та проведемо бесіду з нашими працівниками. Для нас важлива якість продукції, яку отримують наші гості та якість обслуговування», – прокоментувала PR-менеджерка мережі SPAR Ірина Новосад.
Читайте також наші новини у Facebook